Zoeken

Melding 'kaartfout' op Random Reader

Als u de melding 'kaartfout' ziet op uw Random Reader, zijn er verschillende oorzaken mogelijk zoals een lege batterij, vuile of beschadigde bankpas of verkeerde bankpas.

Wat kunt u doen bij een 'kaartfout'?

  • Controleer met een andere Random Reader of de chip misschien beschadigd is.
  • Controleer of uw bankpas met de chip naar beneden zit, misschien zit uw pas verkeerd om.
  • Controleer of u een bankpas van de Rabobank gebruikt.

Heeft u bovenstaande punten geprobeerd en meldt uw Random Reader nog steeds 'kaartfout', dan is waarschijnlijk de batterij (bijna) leeg. De batterij gaat bij gemiddeld gebruik ongeveer vijf jaar mee. Om veiligheidsredenen is de batterij van de Random Reader niet vervangbaar. Is uw bankpas beschadigd? Vraag dan een vervangende bankpas aan.

Een nieuwe Random Reader bestellen

U kunt online een nieuwe Random Reader bestellen. Dit is kosteloos en u ontvangt de Random Reader binnen vijf werkdagen thuis. U kunt ook bij uw eigen Rabobank een nieuwe Random Reader ophalen. Voor een milieuvriendelijke recycling vragen we u het oude apparaatje te behandelen als klein chemisch afval.

Staat uw vraag er niet bij?