Zoeken

Pas & creditcard

Wilt u een (vervangende) pas aanvragen of uw pas of creditcard blokkeren? Dit soort dagelijkse bankzaken kunt u hieronder direct zelf regelen. Hier vindt u de meest gevraagde zaken over passen en creditcards.

  • Bestaande pas/creditcard vervangen

    • Werkt uw bestaande pas of creditcard niet meer, bent u deze kwijt of is deze gestolen, dan kunt u een vervangende pas aanvragen. Totdat u een vervangende pas heeft, kunt u met een geldig legitimatiebewijs aan de balie van één van de kantoren van Rabobank Stad en Midden Groningen geld afhalen. Let op: een verloren of gestolen pas of creditcard kunt u 24 uur per dag laten blokkeren via SOS International/Interhelp. Bel hier voor (088) 722 67 67 (RABOSOS) of vanuit het buitenland +31 88 722 67 67.

  • Blokkeren pas/creditcard bij verlies of diefstal

    • Een verloren of gestolen pas of creditcard kunt u 24 uur per dag laten blokkeren via SOS International/Interhelp. Bel hier voor (088) 722 67 67 (RABOSOS) of vanuit het buitenland +31 88 722 67 67.

      SOS International/Interhelp is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar. Uw pas of card wordt direct geblokkeerd. En als u wilt, vraagt SOS International/Interhelp een nieuwe pas of card voor u aan.

  • Pas/creditcard aanvragen

    • Let op: een verloren of gestolen pas of creditcard kunt u 24 uur per dag laten blokkeren via SOS International/Interhelp. Bel hier voor (088) 722 67 67 (RABOSOS) of vanuit het buitenland +31 88 722 67 67.

      Vermeld uw rekeningnummer en om welk type pas het gaat.

      Voor het aanvragen van een nieuwe pas/creditcard kunt u terecht bij een van onze kantoren. Neem uw legitimatiebewijs mee.

Pas gestolen, kwijt of beschadigd

Lees hierboven wat u kunt doen of kom langs op één van onze vestigingen.