Maak je gebruik van het digitale platform we.trade? Of wil je meer informatie over wat er mogelijk is? Op deze pagina vind je praktische informatie over het gebruik van we.trade.

Hulp bij het gebruik van we.trade

Goed om te weten: we.trade ondersteunt Microsoft Edge 13, Firefox, Google Chrome en Firefox.

Inloggen

Om in te loggen op we.trade heb je je betaalpas en Rabo Scanner nodig.

Inloggen met de Rabo Scanner

  1. Vul je rekeningnummer en pasnummer in. Op het scherm verschijnt een kleurcode.
  2. Plaats jouw pas in de Rabo Scanner. Toets nu je pincode in en sluit af met ‘OK’.
  3. Scan met de camera van de Rabo Scanner de kleurcode van het scherm. Er verschijnt een code op het scherm van de scanner. Vul de code die op de Rabo Scanner verschijnt in op de website. Klik daarna op ‘Inloggen’.

Veelgestelde vragen

Contact

Heb je vragen, neem dan contact op per e-mail via: corporatesupport@rabobank.com.

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer