Support we.trade
Maak je gebruik van het digitale platform we.trade? Of wil je meer informatie over wat er mogelijk is? Op deze pagina vind je praktische informatie over het gebruik van we.trade.
Hulp bij het gebruik van we.trade
Goed om te weten: we.trade ondersteunt Microsoft Edge 13, Firefox, Google Chrome en Firefox.
Inloggen
Inloggen
Om in te loggen op we.trade heb je je betaalpas en Rabo Scanner nodig.
Inloggen met de Rabo Scanner
- Vul je rekeningnummer en pasnummer in. Op het scherm verschijnt een kleurcode.
- Plaats jouw pas in de Rabo Scanner. Toets nu je pincode in en sluit af met ‘OK’.
- Scan met de camera van de Rabo Scanner de kleurcode van het scherm. Er verschijnt een code op het scherm van de scanner. Vul de code die op de Rabo Scanner verschijnt in op de website. Klik daarna op ‘Inloggen’.
Veelgestelde vragen
Contact
Heb je vragen, neem dan contact op per e-mail via: corporatesupport@rabobank.com.
Handleidingen
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel 24/7 je vraag via chat
Sneller antwoord op je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.