Maak je gebruik van het digitale platform we.trade? Of wil je meer informatie over wat er mogelijk is? Op deze pagina vind je praktische informatie over het gebruik van we.trade.

Hulp bij het gebruik van we.trade

Goed om te weten: we.trade ondersteunt Microsoft Edge 13, Firefox, Google Chrome en Firefox.

Inloggen

Om in te loggen op we.trade heb je je betaalpas en Rabo Scanner nodig.

Inloggen met de Rabo Scanner

  1. Vul je rekeningnummer en pasnummer in. Op het scherm verschijnt een kleurcode.
  2. Plaats jouw pas in de Rabo Scanner. Toets nu je pincode in en sluit af met ‘OK’.
  3. Scan met de camera van de Rabo Scanner de kleurcode van het scherm. Er verschijnt een code op het scherm van de scanner. Vul de code die op de Rabo Scanner verschijnt in op de website. Klik daarna op ‘Inloggen’.

Lees hier meer over de Rabo Scanner

Veelgestelde vragen

Hoe voer ik een extra rekeningnummer in?

Het eerste rekeningnummer wordt standaard aangemaakt wanneer je toegang aanvraagt tot we.trade. Als je een extra rekeningnummer wilt toevoegen kun je dit zelf doen via we.trade.

  1. Ga naar Settings -> Bank Accounts -> Add account.
  2. Voer de gegevens van het rekeningnummer in. Kies de muntsoort en de BIC. Het is mogelijk om de rekening een omschrijving mee te geven.
  3. Klik op ‘Add account’.
  4. Na het toevoegen van de rekening zullen wij de rekeninggegevens controleren op basis van onze administratie. Je krijgt via we.trade bericht als wij de rekening hebben geaccepteerd.
Hoe kan ik een gebruiker toevoegen?

Het toevoegen van een gebruiker wordt momenteel nog door de Rabobank gedaan. Neem hiervoor contact op met jouw bank.

Is het mogelijk om instellingen aan te brengen voor de notificaties?

Notificaties zijn berichten die in we.trade en via e-mail worden verstuurd bij events, bijvoorbeeld als er een nieuw contract is aangemaakt of als er aan de betalingsvoorwaarden is voldaan. Het is nog niet mogelijk om instellingen aan te brengen voor de notificaties. Hier wordt aan gewerkt.

Contact

Heb je vragen, neem dan contact op per e-mail via: corporatesupport@rabobank.com.