we.trade Support

we.trade is het online platform voor eenvoudigere internationale handel. Op deze pagina vind je praktische informatie voor het gebruik van we.trade. Naast de handleidingen en de link om in te loggen staan hier ook veelgestelde vragen en contactgegevens.

we.trade gebruiken

Handleidingen

In deze handleidingen lees je meer over het gebruik van we.trade.

Bekijk hier de we.trade-video

Inloggen

Om in te loggen op we.trade heb je jouw bankpas en Rabo Scanner nodig. Kijk hier voor meer informatie over de Rabo Scanner.

Meer over Rabo Scanner

Stap 1: Vul jouw rekeningnummer en pasnummer in. Op het scherm verschijnt een kleurcode.

Stap 2: Plaats jouw pas in de Rabo Scanner. Toets nu je pincode in en sluit af met ‘OK’.

Stap 3: Scan met de camera van de Rabo Scanner de kleurcode van het scherm. Er verschijnt een code op het scherm van de scanner. Vul de code die op de Rabo Scanner verschijnt in op de website. Klik daarna op ‘Inloggen’.

Lees hier meer over de Rabo Scanner

Systeemvereisten

We.trade ondersteunt de volgende browsers: Internet Explorer 11, Firefox, Chrome en Edge 13.

Veelgestelde vragen

Hoe voer ik een extra rekeningnummer in?

Het eerste rekeningnummer wordt standaard aangemaakt wanneer je toegang aanvraagt tot we.trade. Als je een extra rekeningnummer wilt toevoegen kun je dit zelf doen via we.trade.

Stap 1: Ga naar Settings -> Bank Accounts -> Add account.

Stap 2: Voer de gegevens van het rekeningnummer in. Kies de muntsoort en de BIC. Het is mogelijk om de rekening een omschrijving mee te geven.

Stap 3:Klik op ‘Add account’.

Stap 4: Na het toevoegen van de rekening zullen wij de rekeninggegevens controleren op basis van onze administratie. Je krijgt via we.trade bericht als wij de rekening hebben geaccepteerd.

WeTrade instellingen

Hoe kan ik een gebruiker toevoegen?

Het toevoegen van een gebruiker wordt momenteel nog door de Rabobank gedaan. Neem hiervoor contact op met jouw bank.

Is het mogelijk om instellingen aan te brengen voor de notificaties?

Notificaties zijn berichten die in we.trade en via e-mail worden verstuurd bij events, bijvoorbeeld als er een nieuw contract is aangemaakt of als er aan de betalingsvoorwaarden is voldaan. Het is nog niet mogelijk om instellingen aan te brengen voor de notificaties. Hier wordt aan gewerkt.

Contact

Heb je vragen, neem dan contact op via:
e-mail: corporatesupport@rabobank.com
telefoon: 030-21-31515

Zelf regelen & Contact