Welkom op deze testpagina. Deze informatie is alleen voor jou bedoeld als je hiervoor een uitnodiging hebt gehad.
Veelgestelde vragen
Ondersteuning voor installatie en gebruik van jouw Rabo OmniKassa.
Je kunt je e-mailadres zelf veranderen via ‘Beheer’ in het dashboard van Rabo OmniKassa.
Vanwege wet- en regelgeving zie je in je dashboard niet automatisch persoonlijke gegevens van jouw klanten. Deze kun je bekijken in je eigen administratie en koppelen aan jouw webwinkelsysteem.
Via je dashboard kun je jouw klant terugbetalen. Dit kan tot en met 60 dagen na de transactie bij betalingen met creditcard, Maestro, V PAY en iDEAL. Je kunt Bancontact-transacties niet terugbetalen via het dashboard. Dat kan alleen via Rabo Internetbankieren (Professional).
Je leest meer over het terugbetalen van transacties in de handleiding van Rabo OmniKassa.
Gemiddeld ontvangt je klant het geld binnen twee dagen terug. Dit hangt echter af van de betreffende bank. Voor vreemde valuta is het gemiddelde vier werkdagen. De terugbetaling wordt verrekend met je dagomzet. Als je dagomzet onvoldoende is om de terugbetaling te kunnen verrekenen, dan wordt het resterende bedrag automatisch afgeschreven van je betaalrekening.
Belangrijke links
Kies direct voor inloggen in je dashboard of support bij installatie, gebruik en wijzigingen