Welke producten kan ik kiezen om mijn Rabo SmartPin uit te breiden?

Met Rabo SmartStore maak je in een handomdraai een complete kassa van je Rabo SmartPin. Kies bijvoorbeeld voor een toonbankhouder die de Rabo SmartPin oplaadt, een bonnenprinter, tablethouder of een barcodescanner.

Zijn de producten van de SmartStore alleen voor de Rabo SmartPin?

De producten uit de Rabo SmartStore zijn speciaal geselecteerd en getest voor de Rabo SmartPin. Wil je de producten uit de Rabo SmartStore toch koppelen aan een ander pinapparaat, bespreek dan de mogelijkheden met de leverancier van jouw pinapparaat. Het is helaas niet mogelijk om de producten uit de Rabo SmartStore te ruilen.

Rabo SmartStore Tablethouder

Rabo SmartPin Houder

Rabo Smartstore Toonbankprinter

Rabo SmartStore Mobiele Printer

Rabo SmartStore Kassalade

Rabo SmartStore Barcodescanner

Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder de antwoorden op de veelgestelde vragen over Rabo SmartStore.

Bestellen

Betalen

Bezorging

Retouren

Garantie

Handleidingen

Op deze pagina krijg je uitleg over de basis installaties en kun je de meest gestelde vragen zien. Heb je een vraag over hoe je een bepaald proces stap voor stap moet doen? Dan vind je hieronder de handleidingen van de Rabo SmartStore producten:

Service & Contact

Staat je vraag niet op onze supportpagina? Neem dan contact met ons op.

Telefoonnummer: +31 (088) 727 11 57. Bereikbaar op werkdagen van: 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. E-mail: contact@omnikassa.rabobank.nl .