Zakelijke Rekening
Zakelijke rekening openen? Je regelt het eenvoudig zelf, online of via de Rabo App.

De Zakelijke Rekening voor elk type ondernemer: van zzp'er tot mkb'er

Voordeel voor starters
Sta je korter dan 1 jaar ingeschreven bij de KVK? Goed nieuws: je krijgt Rabo Startersvoordeel. Je zakelijke rekening is dan de eerste 6 maanden gratis.
Al je bankzaken op 1 plek
Met Rabo Business Banking (online bankieren) en de Rabo App heb je 24/7 inzicht in je administratie. Bovendien stuur je eenvoudig betaalverzoeken vanuit je bedrijfsnaam.
Toegang tot slimme oplossingen
Heb je meer nodig om je geldzaken goed te regelen? Met de Zakelijke Rekening heb je ook toegang tot al onze zakelijke betaalproducten en -diensten zoals een verzekering of Rabo SmartPin.
Zo open je de Zakelijke Rekening
Stap 1
Start de aanvraag en beantwoord wat vragen over je bedrijf en over jezelf. Ben je nog geen klant bij ons? Dan stap je halverwege het proces over naar de Rabo App om je te identificeren. Tip: Houd je KvK-nummer bij de hand.
Stap 2
Nadat je je aanvraag hebt afgerond, ontvang je binnen 1 werkdag of je aanvraag is goedgekeurd. Als we nog aanvullende vragen hebben, nemen we contact met je op.
Stap 3
Als we je aanvraag hebben goedgekeurd, ontvang je binnen 3 werkdagen je zakelijke betaalpas en pincode. Indien je nog geen klant bij ons bent, ontvang je ook de Rabo Scanner.
Stap 4
Na het activeren van je zakelijke betaalpas kun je aan de slag met je zakelijke betaalrekening!
Veelgestelde vragen over de Zakelijke Rekening
Voorwaarden Zakelijke Rekening
Goed om te weten: bij Rabobank noemen we de Zakelijke Rekening ook wel Rekening Courant. De voorwaarden van de Rekening Courant zijn dus de voorwaarden van de Zakelijke Rekening. Lees de voorwaarden van de Zakelijke Rekening goed voor voordat je deze opent.
Online Zakelijke Rekening openen
Klaar voor je zakelijke rekening? Je opent hem online vaak al in 5 minuten, gewoon vanuit je eigen huis of kantoor. Zo kun je weer snel verder met ondernemen. Ideaal.
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.