Hoe deblokkeer ik mijn Rabo WereldPas?
Zelf geblokkeerd
Heb je zelf je zakelijke WereldPas geblokkeerd, bijvoorbeeld omdat je deze kwijt was? Dan kun je deze ook zelf deblokkeren.
- Ga naar in de Rabo App naar Zelf regelen,
- kies ‘Betaalpas’ en dan ‘Pas deblokkeren’.
Geblokkeerd door verkeerde pincode
Na te vaak een foute pincode, blokkeren we automatisch je betaalpas. Heb je dit zelf gedaan en wil je de bankpas weer gebruiken? Volg dan onderstaande stappen:
- Geblokkeerd in je Rabo Scanner: blokkeer eerst je betaalpas via de Rabo App. Ga naar Zelf regelen, kies ‘Betaalpas’ en dan ‘Pas blokkeren’. Zet het schuifje om zodat hij wit is. Gelukt? Zet dan direct het schuifje weer om zodat hij groen wordt.
- Geblokkeerd in een betaal- of geldautomaat: Ga in de Rabo App naar Zelf regelen, kies ‘Betaalpas’ en dan ‘Pas deblokkeren’. Zet het schuifje om zodat hij groen is.
- Gelukt? Activeer je betaalpas in een geldautomaat van de Rabobank of Geldmaat. Dit doe je door je saldo op te vragen of een geldopname te doen. In het buitenland kan dit alleen bij speciale geldautomaten.