Zakelijke bankpas ingeslikt

Het moment dat de geldautomaat niet iets geeft, maar juist iets houdt: jouw zakelijke betaalpas. Dat is erg vervelend. Je had het geld vast hard nodig. Neem contact met ons op, dan kijken we samen wat er aan de hand is.

Waarom je zakelijke pas wordt ingeslikt

Het inslikken van je zakelijke betaalpas gebeurt niet zomaar. Misschien is er drie keer een foute pincode ingetoetst, is je pas kapot of heeft de geldautomaat een storing. Maar het kan ook dat we misbruik vermoeden, bijvoorbeeld skimming. Dan nemen we geen risico en nemen we je pas in. Misschien niet zo handig, maar wel zo veilig. Je pas wordt bij het inslikken automatisch geblokkeerd.

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op, dan zoeken we samen uit wat er aan de hand is. We sturen je ook meteen een vervangende zakelijke betaalpas. Deze valt binnen twee werkdagen in je brievenbus.

Neem contact met ons op

Geld opnemen en betalen zonder zakelijke betaalpas

We kunnen ons voorstellen dat je contant geld nodig hebt terwijl je vervangende zakelijke betaalpas onderweg is. Ook zonder pas kun je op verschillende manieren geld opnemen of betalen.

Lees meer over geld opnemen en betalen zonder zakelijke betaalpas

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn pas terugkrijgen via de geldautomaat?

Nee, als de pas is ingeslikt wordt deze automatisch door ons geblokkeerd. Dit doen we omdat we niet meteen de oorzaak weten. Veiligheid staat bij ons voorop.