Zakelijke bankpas kwijt, gestolen of kapot

Heb je al je jassen, tassen en zakken gecheckt? Als je alles drie keer overhoop hebt gehaald en op alle logische (of juist niet logische) plekken hebt gezocht, dan is het tijd om op te geven. Je bent je betaalpas van de Rabobank kwijt. Of misschien heb je de pas gevonden, maar is er niet veel meer van over. We vertellen je hier wat je dan het beste kunt doen.

Blokkeer je zakelijke bankpas en ontvang een nieuwe

Is je pas gestolen, kapot of ben je de pas kwijt? Blokkeer dan je bankpas en vraag een nieuwe aan. Zo weet je zeker dat niemand met je zakelijke pas betaalt. Je kun alles regelen in de Rabo Bankieren App of via Rabo Online Bankieren.

Geld opnemen en betalen zonder bankpas

We kunnen ons voorstellen dat je tijdens het wachten op een nieuwe zakelijke bankpas contant geld nodig hebt. Gelukkig kun je ook zonder betaalpas geld opnemen en betalen.

Lees meer over geld opnemen en betalen zonder bankpas

Lukt blokkeren van je zakelijke pas niet?

Neem contact met ons op als het je niet lukt om je zakelijke bankpas te blokkeren. Dan helpen wij je graag verder.

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat mijn pas is geblokkeerd?

We blokkeren je pas direct.

Wanneer krijg ik mijn nieuwe pas?

Je ontvangt je nieuwe pas na een paar werkdagen.

Mijn pas is gebruikt door iemand anders, wat nu?

Neem direct contact op met ons en we bekijken samen wat er met de pas aan de hand is. 

Lees meer over fraude en misbruik

Wat doe ik als ik mijn pas weer heb gevonden?

Heb je de pas geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd, dan is de oude pas nutteloos en kun je deze weggooien.