Zakelijke bankpas kwijt, gestolen of kapot

Wil je een betaling doen, maar kun je je zakelijke bankpas nergens vinden? Of vond je de pas gedeeltelijk terug in de wasmachine? We vertellen je hier wat je dan het beste kunt doen.

Blokkeer je zakelijke bankpas en ontvang een nieuwe

Is je pas gestolen, kapot of ben je de pas kwijt? Blokkeer dan je bankpas en vraag een nieuwe aan. Zo weet je zeker dat niemand met je zakelijke pas betaalt. Je kunt alles regelen in de Rabo Bankieren App of via Rabo Internetbankieren (Pro).

Geld opnemen en betalen zonder bankpas

We kunnen ons voorstellen dat je tijdens het wachten op een nieuwe zakelijke bankpas contant geld nodig hebt. Gelukkig kun je ook zonder betaalpas geld opnemen en betalen.

Lees meer over geld opnemen en betalen zonder bankpas

Lukt blokkeren van je zakelijke pas niet?

Neem contact met ons op als het je niet lukt om je zakelijke bankpas te blokkeren. Dan helpen wij je graag verder.

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat mijn pas is geblokkeerd?

We blokkeren je pas direct.

Wanneer krijg ik mijn nieuwe pas?

Je ontvangt je nieuwe pas binnen drie werkdagen.

Mijn pas is gebruikt door iemand anders, wat nu?

Neem direct contact op met Interhelp op +31 88 722 67 67 en we bekijken samen wat er met de pas aan de hand is. 

Lees meer over fraude en misbruik

Wat doe ik als ik mijn pas weer heb gevonden?

Had je de pas tijdelijk geblokkeerd en nog geen nieuwe aangevraagd? Deblokkeer je pas dan zelf in de app. Deblokkeren kan ook via Rabo Online Bankieren door in te loggen met je 5-cijferige code.