Rabo iDEAL Professional opzeggen

Stop je met je webwinkel? Of ga je van internetkassa veranderen? Als je je Rabo iDEAL Professional contract wilt opzeggen, lees je hier hoe je dit doet.

Je Rabo iDEAL Professional contract opzeggen

  • Je zegt je contract op via het online formulier. Wij nemen daarna contact met je op om het in orde te maken.
  • We sturen je een bericht zodra we je opzegging behandeld hebben. In dit bericht melden we per wanneer je abonnement stopt.
  • De opzegtermijn is één maand. Dus als je opzegt, betaal je nog abonnementskosten voor de komende maand.
  • Het is niet mogelijk om je contract met terugwerkende kracht op te zeggen.
  • Wil je gegevens uit je iDEAL dashboard bewaren voor je administratie? Exporteer deze data dan voor het einde van je contract.

Ontevreden over Rabo iDEAL Professional?

Ben je ontevreden over Rabo iDEAL Professional? Dat vinden we natuurlijk jammer. We horen graag waarom je ontevreden bent. Misschien kunnen we je helpen of je iets anders aanbieden.

Neem contact met ons op

Overstappen op OmniKassa 2.0

Wil je je klanten andere betaaloplossingen bieden dan iDEAL? Met Rabo OmniKassa 2.0 kies je zelf betaaloplossing(en) voor je bedrijf. Bijvoorbeeld creditcard of PayPal. En je betaalt alleen wat je gebruikt.

Lees meer over Omnikassa 2.0