Zakelijke rekening toevoegen of verwijderen

Voeg zelf een nieuwe zakelijke rekening toe aan 'Mijn overzicht' in Rabo Internetbankieren (Professional). Een rekening uit het overzicht verwijderen kan ook. Het toevoegen of verwijderen van een rekening aan je overzicht is niet hetzelfde als een rekening openen of opzeggen.

Online een zakelijke rekening toevoegen of verwijderen

Heb je een nieuwe zakelijke rekening geopend? Bijvoorbeeld omdat je gaat sparen voor een spetterend bedrijfsfeest? Dan wil je vast je bankzaken online en in de app regelen. Voeg in Rabo Internetbankieren (Professional) een rekening toe aan je overzicht. Of verwijder een oude. Je ziet de wijzigingen ook in de Rabo Bankieren App.

Een rekening toevoegen of verwijderen in Rabo Internetbankieren (Professional) doe je zo:

  1. Open het formulier via de oranje of grijze knop hieronder.
  2. Log in in Rabo Internetbankieren (Professional) of ga verder zonder in te loggen.
  3. Geef aan of je een rekening wilt toevoegen of verwijderen.
  4. Geef het rekeningnummer op van de rekening die je toevoegt of verwijdert.
  5. Geef het rekeningnummer op van een rekening die je al hebt.
  6. Kies ‘Volgende’.
  7. Vul je bedrijfsgegevens in en kies ‘Volgende’.
  8. Lees de samenvatting en kies ‘Verzenden’.

Wij controleren daarna je gegevens en voegen de rekening toe of verwijderen hem uit je overzicht in Rabo Internetbankieren (Professional) en de Rabo Bankieren App.

Let op: je ziet je verwijderde rekeningen niet meer in je overzicht Rabo Internetbankieren (Professional) en de Rabo Bankieren App. Het toevoegen of verwijderen van een rekening aan je overzicht in Rabo Internetbankieren (Professional) is niet hetzelfde als een rekening openen of opzeggen.

Veelgestelde vragen

Ik heb een rekening verwijderd. Is mijn rekening nu opgezegd?

Nee, je ziet de rekening alleen niet meer in je overzicht in Rabo Internetbankieren (Professional) en de Rabo Bankieren App.

Lees meer over zakelijke betaalrekening opzeggen