Inloggen in zakelijk Rabo Internetbankieren lukt niet

Je wilt inloggen in Rabo Internetbankieren (Professional) met je zakelijke bankpas. He, vervelend, een foutmelding. Waarom lukt inloggen niet? Is er een landelijke storing? Hier lees je wat je kunt doen.

Foutmelding bij inloggen

Krijg je een foutmelding bij het inloggen in Rabo Internetbankieren (Professional)? Bijvoorbeeld foutcode 942 of 901?

Bekijk voor de meest voorkomende foutmeldingen wat je kunt doen om toch in te loggen.

Lees meer over de meest voorkomende foutmeldingen

Inloggen lukt niet door een storing of onderhoud

Soms lukt inloggen niet door een storing in Rabo Internetbankieren (Professional) of iDEAL. We werken dan hard aan een oplossing. Voeren we gepland onderhoud uit? Hopelijk heb je hier zo min mogelijk last van.

Check als je niet kunt inloggen even of er gepland onderhoud of een landelijke storing is.

Check of er storing of onderhoud is

Inloggen lukt niet door verkeerde instellingen

Soms kom je Rabo Internetbankieren (Professional) niet in door verkeerde instellingen op je computer, telefoon of tablet. Dit kan er aan de hand kan zijn: 

  • Je firewall of adblocker keurt webpagina’s van de Rabobank niet goed. 
  • Je webbrowser accepteert geen cookies. 
  • Je webbrowser is te oud. 
  • Je hebt je telefoon of tablet niet geregistreerd bij de Rabobank. 

Deze instellingen pas je in een paar stappen aan.

Lees meer over de meest voorkomende instellingsproblemen

Inloggen lukt niet met je nieuwe zakelijke bankpas

Lukt inloggen met je nieuwe zakelijke bankpas niet? Een nieuwe bankpas moet je soms activeren vóór je inlogt in Rabo Internetbankieren. Bijvoorbeeld als je een nieuwe pincode hebt voor je zakelijke bankpas. Je activeert je pas online.

Gebruik je Rabo Internetbankieren Professional? Dan moet degene uit je bedrijf met de rol ‘Eigenaar’ of ‘Beheerder(Plus)’ de pas koppelen aan het systeem. Als je deze rol zelf hebt, kun je dit zelf doen.

Bekijk wanneer je je zakelijke bankpas moet activeren

Neem contact met ons op

Kun je het probleem zelf niet oplossen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Neem contact met ons op