Eenvoudig en sneller facturen betaald krijgen via Rabo Betaalverzoek

Als ondernemer kun je klanten eenvoudig en professioneel een betaalverzoek sturen. Handig als je een bedrag wilt innen bij je klanten. Of als je een herinnering wilt sturen met een betaallink. Het betaalverzoek maakt het voor je klanten makkelijker om je rekening te betalen. Daardoor staat het geld sneller op je rekening.

De voordelen van Rabo Betaalverzoek:

  • verstuur via e-mail, sms, WhatsApp of andere social media
  • het bedrag staat na betaling direct op je rekening
  • ontvang een melding als het geld is gestort (optioneel)
  • ook handig als betalingsherinnering

Zo werkt Rabo Betaalverzoek

  1. Maak eenvoudig een betaalverzoek aan in de Rabo Bankieren App. Je kunt op deze manier maximaal € 5.000 factureren.
  2. Verstuur je betaalverzoek via e-mail, sms, WhatsApp of andere social media.
  3. Je klant betaalt direct via iDEAL met de betaallink in het bericht.
  4. Het bedrag staat na betaling meteen op je rekening, ook in het weekend en op feestdagen.
  5. Als het geld op je rekening is gestort, ontvang je daarvan een melding. Je kunt betaalverzoeken gemakkelijk filteren op 'Betaald' en 'Openstaand'.
  6. Het versturen van een betaalverzoek is gratis. Je betaalt alleen de gebruikelijke kosten voor het bijschrijven van een Eurobetaling (€0,15).

Download de Rabo Bankieren App

Heb je de Rabo Bankieren App nog niet op je smartphone of tablet? Dan kun je de app gratis downloaden in je appstore.

Contact

Rabobank