Contact met de Rabobank

Heeft u een vraag? Vind online zelf het antwoord op onze servicepagina’s voor zakelijke klanten of neem contact met ons op. Hieronder vindt u al onze contactgegevens.

Stel uw vraag

Heeft u een vraag over een dienst of product voor bedrijven? Of komt u ergens niet uit? U vindt het antwoord zelf op de servicepagina’s van onze online klantenservice.

Ga naar Service

Staat uw vraag niet in onze online klantenservice? Stel uw vraag dan via:

  • onze Rabo Bankieren App
  • Twitter of Facebook
  • of neem telefonisch contact op met uw Rabobank
    maandag t/m vrijdag: 8.00 – 21.00 uur
    zaterdag: 9.00 – 17.30 uur
    zon- en feestdagen: gesloten

In geval van nood

Voor het blokkeren van uw bankpas of creditcard of voorhulp in het buitenland kunt u 24/7 bij ons terecht via Rabo Interhelp.

Telefonisch contact met de Rabobank

Rabo Interhelp: pas of card blokkeren, hulp in het buitenland

  • Telefoonnummer: 088 722 67 67 (vanuit het buitenland: +31 88 722 67 67).
  • Bereikbaarheid: 24 uur per dag, 7 dagen per week.
  • Rabo Bankieren App: Blokkeer uw pas of card direct in de app.

Rabo SmartPin Support Team

Voor vragen of klachten over Rabo SmartPin.

  • Telefoonnummer: +31 (30) 71 22 117 (gebruikelijk tarief).
  • Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur. Op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
  • Vragen kunt u ook online stellen via de chat of via dit formulier:

Heeft u Rabo SmartPin als onderdeel van Rabo OmniKassa 2.0? Neem dan contact op via de volgende contactgegevens:

Rabo OmniKassa Support Team

Voor vragen of klachten over Rabo OmniKassa 1.0 (vóór september 2017):

Voor vragen of klachten over Rabo OnlineKassa en Rabo OmniKassa 2.0 (ná september 2017):

Administratieve ondersteuning Betalingsverkeer

Voor vragen over binnenlandse en buitenlandse transacties en over betaalovereenkomsten. Deze afdeling staat niet opgesteld voor vragen over foutmeldingen in internetbankieren.

Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur.

E-mail: Betalingsverkeer@rabobank.nl. Gemiddelde reactietijd binnen 24 uur.

iDEAL online ondersteuning

Voor vragen over iDEAL Lite, Internetkassa, iDEAL Kassa en iDEAL Professional. 

  • Online via ‘Tickets’ in uw iDEAL Dashboard. Wij nemen telefonisch contact met u op als uw vraag niet via digitale reactie te beantwoorden is.

Creditcards

Voor vragen over (zakelijke) creditcards van de Rabobank kunt u de Rabo Service Desk bellen.

  • Telefoonnummer: +31 88 722 67 77
  • Bereikbaarheid: 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Rabo Beleggingslijn: orders plaatsen, beleggingsvragen

Voor beleggingsvragen of het plaatsen van orders.

  • Telefoonnummer binnenland: 0900-0705 (lokaal tarief).
  • Telefoonnummer buitenland: +31 30 231 31 31.
  • Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur.

Meer lezen over beleggen

Schade melden via Interpolis

Voor het melden van schade met betrekking tot uw verzekering.

  • Telefoonnummer: +31 13 580 12 34
  • Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Voor acute gevallen is het nummer 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
  • Autoschade kunt u online melden via Mijn Interpolis

Zorgverzekering Interpolis ZorgActief ®

Voor vragen over en afsluiten en wijzigen van Interpolis ZorgActief®, de zorgverzekering van Interpolis.

  • Telefoonnummer:(013) 462 20 25.
  • Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur.

Contactformulier

U kunt gebruikmaken van ons contactformulier om uw vraag te stellen. U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.

Stel uw vraag

Onze dienstverlening kan altijd beter

Heeft u een klacht, tip of compliment? Laat het ons weten. Hiermee helpt u onze dienstverlening te verbeteren. Geef ons uw feedback en kijk wat wij de afgelopen tijd verbeterd hebben.

Geef ons uw feedback

Contact

Rabobank