Contact met de Rabobank

Stel een vraag via internet of bel ons. U vindt hier onze belangrijkste telefoonnummers voor zakelijke klanten.

Stel een vraag

Heeft u een vraag aan de Rabobank? Stel uw vraag op elk moment van de dag, wanneer het u uitkomt. Onze medewerkers zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar:

  • via chat op deze pagina, of in de Rabo Bankieren App
  • Via Twitter of Facebook
  • of neem telefonisch contact op met uw Rabobank

U kunt ook gebruik maken van het contactformulier. U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.

Stel uw vraag

Bel ons

Uw Rabobank

Onze medewerkers zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via het telefoonnummer van uw Rabobank.

Zoek de gegevens van uw Rabobank

Helpdesk Rabo Internet- en Mobielbankieren

Voor vragen over de werking van Rabo Internetbankieren en Rabo Mobielbankieren. Voor het melden van een valse e-mail (alleen wanneer u gegevens heeft achtergelaten en/of u iets afwijkends ziet). De helpdesk verstrekt geen informatie over uw rekeningen, saldo en betalingen.

  • Telefoonnummer: 088 722 66 22 (vanuit het buitenland: +31 88 722 66 22).
  • Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag en zon- en feestdagen van 9.00 tot 17.00 uur. Eerste en Tweede Kerstdag gesloten.

Rabo Interhelp: pas of card blokkeren, hulp in het buitenland

  • Telefoonnummer: 088 722 67 67 (vanuit het buitenland: +31 88 722 67 67).
  • Bereikbaarheid: 24 uur per dag, 7 dagen per week.
  • Rabo Bankieren App: Blokkeer uw pas of card direct in de app.

Rabo SmartPin Support Team

  • Voor vragen of klachten over Rabo SmartPin.
  • Telefoonnummer: +31 (30) 71 22 117 (gebruikelijk tarief).
  • Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur. Op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
  • Vragen kunt u ook online stellen via de chat of via dit formulier:

Stel uw vraag

Rabo OmniKassa Support Team

  • Voor vragen of klachten over Rabo OmniKassa.
  • Telefoonnummer: +31 (030) 712 21 17
  • Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur.
  • E-mail: contact@omnikassa.rabobank.nl of via de e-mailfunctionaliteit 'Contact' in het dashboard Rabo OmniKassa.

iDEAL online ondersteuning

Voor vragen over iDEAL Lite, Internetkassa, iDEAL Kassa en iDEAL Professional. 

  • Online via ‘Tickets’ in uw iDEAL Dashboard. Wij nemen telefonisch contact met u op als uw vraag niet via digitale reactie te beantwoorden is.

Creditcards

Voor vragen over (zakelijke) creditcards van de Rabobank kunt u de Rabo Service Desk bellen.

  • Telefoonnummer Rabo GoldCards: +31 88 722 68 88
  • Telefoonnummer overige creditcards: +31 88 722 67 77
  • Bereikbaarheid: maandag tot en met zaterdag van 8.00 tot 22.00 uur en op zondag van 9.00 tot 17.30 uur.

Rabo Beleggingslijn: orders plaatsen, beleggingsvragen

Voor beleggingsvragen of het plaatsen van orders.

  • Telefoonnummer binnenland: 0900-0705 (lokaal tarief).
  • Telefoonnummer buitenland: +31 30 231 31 31.
  • Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur.

Meer lezen over beleggen

Schade melden via Interpolis

Voor het melden van schade met betrekking tot uw verzekering.

  • Telefoonnummer: +31 13 580 12 34
  • Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Voor acute gevallen is het nummer 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
  • Autoschade kunt u online melden via Mijn Interpolis

Zorgverzekering Interpolis ZorgActief ®

Voor vragen over en afsluiten en wijzigen van Interpolis ZorgActief®, de zorgverzekering van Interpolis.

  • Telefoonnummer:(013) 462 20 25.
  • Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur.

Onze dienstverlening kan altijd beter

Heeft u een klacht, tip of compliment? Laat het ons weten. Hiermee helpt u onze dienstverlening te verbeteren. Geef ons uw feedback en kijk wat wij de afgelopen tijd verbeterd hebben.

Geef ons uw feedback

Contact

Rabobank