Contact met de Rabobank
Vind online het antwoord op uw vraag of bel ons. U vindt hier onze belangrijkste contactmogelijkheden en telefoonnummers voor zakelijke klanten.
Vind online het antwoord op uw vraag of bel ons. U vindt hier onze belangrijkste contactmogelijkheden en telefoonnummers voor zakelijke klanten.
Heeft u een vraag aan de Rabobank? U vindt het antwoord in onze online klantenservice.
Staat uw vraag niet in onze online klantenservice? Stel uw vraag op elk moment van de dag, wanneer het u uitkomt. Onze medewerkers zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar:
Voor vragen of klachten over Rabo SmartPin.
Heeft u Rabo SmartPin als onderdeel van Rabo OmniKassa 2.0? Neem dan contact op via de volgende contactgegevens:
Voor vragen of klachten over Rabo OmniKassa 1.0 (vóór september 2017):
Voor vragen of klachten over Rabo OnlineKassa en Rabo OmniKassa 2.0 (ná september 2017):
Voor vragen over (zakelijke) creditcards van de Rabobank kunt u de Rabo Service Desk bellen.
Voor beleggingsvragen of het plaatsen van orders.
Voor het melden van schade met betrekking tot uw verzekering.
Voor vragen over en afsluiten en wijzigen van Interpolis ZorgActief®, de zorgverzekering van Interpolis.
U kunt gebruikmaken van ons contactformulier om uw vraag te stellen. U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Heeft u een klacht, tip of compliment? Laat het ons weten. Hiermee helpt u onze dienstverlening te verbeteren. Geef ons uw feedback en kijk wat wij de afgelopen tijd verbeterd hebben.
Zo kunt u contact opnemen