Telefoonnummers

Staat je vraag niet in onze online klantenservice of spreek je liever met een medewerker? Neem dan telefonisch contact met ons op. 

Vragen over dagelijkse bankzaken, verzekeren of financieren

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken? Neem dan contact op met je Rabobank.

Neem contact op met je Rabobank

In geval van nood

Voor het blokkeren van je bankpas of creditcard of voor hulp in het buitenland kun je 24/7 bij ons terecht via Rabo Interhelp.

Overige telefoonnummers

Rabo Klantenservice

Voor algemene vragen.

Telefoonnummer: 088-7226666Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur.

Wist je dat je ook kunt bellen vanuit jouw Rabo Bankieren App? Je hoeft niet eens het telefoonnummer op te zoeken. Je gaat in de Rabo Bankieren App naar ‘Contact’ en kiest ‘Bel mijn bank’. Onze medewerkers herkennen je meteen als klant.

Rabo Interhelp: pas of card blokkeren, hulp in het buitenland
Telefoonnummer: 088 722 67 67 (vanuit het buitenland: +31 88 722 67 67).Bereikbaarheid: 24 uur per dag, 7 dagen per week.Rabo Bankieren App: Blokkeer je pas of card direct in de app.
Rabo SmartPin Support Team

Heb je Rabo SmartPin als onderdeel van Rabo OmniKassa 2.0? Neem dan contact op via de volgende contactgegevens:

Telefoonnummer: +31 (030) 213 13 11Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur.E-mail: contact@omnikassa.rabobank.nl.
Rabo OmniKassa Support Team Administratieve ondersteuning betalingsverkeer

Voor vragen over binnenlandse en buitenlandse transacties en over betaalovereenkomsten. Deze afdeling kan geen vragen beantwoorden over foutmeldingen in internetbankieren.

Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur.

E-mail: Betalingsverkeer@rabobank.nl. Gemiddelde reactietijd binnen 24 uur.

iDEAL online ondersteuning

Voor vragen over iDEAL Professional. 

Online via ‘Tickets’ in je iDEAL-dashboard. Wij nemen telefonisch contact met je op als we je vraag niet digitaal kunnen beantwoorden.
Creditcards

Voor vragen over (zakelijke) creditcards van de Rabobank kun je de Rabo Service Desk bellen.

Telefoonnummer: +31 88 722 67 77Bereikbaarheid: 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Rabo Beleggingslijn: orders plaatsen, beleggingsvragen

Voor beleggingsvragen of het plaatsen van orders.

Telefoonnummer binnenland: 0900-0705 (lokaal tarief).Telefoonnummer buitenland: +31 30 231 31 31.Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur.

Meer lezen over beleggen

Schade melden via Interpolis

Voor het melden van schade.

Telefoonnummer: +31 13 580 12 34Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Voor acute gevallen is het nummer 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.Autoschade kun je online melden via Mijn Interpolis
Zorgverzekering Interpolis®

Voor vragen over het afsluiten en wijzigen van Interpolis ZorgActief voor uw Bedrijf.

Neem contact op met de Werkgeversdesk ZorgActief (013) 462 22 99 bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur
Voor alle overige vragen Interpolis Zorglijn (013) 462 20 25 
Klantkennis

Wij hebben graag een duidelijk beeld van onze klanten. Dit om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Hiervoor moet een aantal gegevens in onze administratie zijn vastgelegd. Heb je vragen over de vastlegging van jouw gegevens? Bel ons dan op onderstaand nummer.

Telefoonnummer: 088 7226300Bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 21.00 uur