Help onze dienstverlening te verbeteren

Soms gaat er iets mis en ben je niet tevreden met onze dienstverlening. Dit vinden we erg vervelend. Laat ons weten wat je klacht is, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Deel je feedback of klacht

Vul het formulier in om je feedback of klacht door te geven. Binnen 2 werkdagen nemen we contact met je op.

Vind je dat een medewerker in strijd met de Bankierseed heeft gehandeld? Op tuchtrechtbanken.nl lees je hoe je hiervan melding kunt maken.

Heb je al een klacht ingediend, maar ben je niet tevreden?

Rabobank Klachtenservice

Dan kun je contact opnemen met Rabobank Klachtenservice. Dit kan tot 1 jaar nadat Rabobank je klacht heeft behandeld. Je krijgt zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 6 weken, een inhoudelijke reactie.

Goed om te weten: heb je een klacht ingediend bij Rabobank Klachtenservice en is je klacht nog niet eerder behandeld door Rabobank? Dan dragen wij de klacht ter behandeling over aan de juiste afdeling.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)

Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht door Rabobank Klachtenservice? En is de Gedragscode Kleinzakelijke Financiering van toepassing op je financiering? Dan kun je in sommige gevallen de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Lees hier meer over op http://www.kifid.nl.

In plaats daarvan kun je je klacht ook voorleggen aan de burgerlijke rechter.

Klacht over rentederivaten

Voor klachten over rentederivaten geldt een andere procedure.

Lukt het niet om een klacht in te dienen?

Lees dan informatie over toegankelijkheid bij Rabobank.

Dit doen we met je feedback

Hieronder lees je welke aanpassingen we gedaan hebben naar aanleiding van vragen, klachten of tips van onze klanten.