Help onze dienstverlening verbeteren

Dit doen wij met je feedback

Je feedback is voor ons het signaal dat onze dienstverlening beter kan. Kijk welke aanpassingen we gedaan hebben aan de hand van vragen, klachten of tips van onze klanten.

24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar

Als ondernemer wil je graag geholpen worden wanneer het jou uitkomt. Je wilt ook buiten de reguliere openingstijden antwoord krijgen op je vragen. 

Onze oplossing

Je kunt nu 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen met de Rabobank. Onze medewerkers zijn bereikbaar wanneer het jou uitkomt, via chat, telefoon of via de Rabo Bankieren App.

Meer over de Rabo Bankieren App

Zet een tweede handtekening

Als ondernemer wil je graag overal je bankzaken en administratie kunnen regelen, ook als je onderweg bent. 

Onze oplossing 

Betaalopdrachten die zijn klaargezet door jouw administratie kunnen in de Rabo Bankieren App worden goedgekeurd. Zo kun je jouw bankzaken ook op afstand regelen.

Meer over de Rabo Bankieren App

Geld overmaken zonder Rabo Scanner

Als ondernemer wil je graag snel geld kunnen overmaken zonder de Rabo Scanner.

Onze oplossing 

De standaard limieten om geld over te maken zonder Rabo Scanner zijn verhoogd. Je betaalt dan met je code in plaats van je scanner. Zo kun je sneller en gemakkelijker geld overmaken.

Meer over de Rabo Bankieren App

Betalingen over langere periode terugzoeken

Je wilt als klant altijd inzicht hebben in je historische af- en bijschrijvingen. 

Oplossing

Nu kun je online bij- en afschrijvingen van je zakelijke rekening terugzoeken tot 1 september 2010. Al je betalingen vanaf 1 september 2010 staan in Rabo Online Bankieren (Professional). Tot nu toe kon je maar 15 maanden terugkijken. Als je jouw zakelijke rekening(en) hebt geopend na 1 september 2010, dan kun je terugkijken tot het moment waarop je de rekening opende.

Meer informatie over deze wijziging in je transactieoverzicht

De Rabo Bankieren App wordt steeds verbeterd

Wij verbeteren de Rabo Bankieren App continu. Uiteraard doen wij ons best om dat zo goed mogelijk te doen, maar het kan natuurlijk altijd beter. Daarom horen wij graag wat je van de app vindt.

Ben je enthousiast over de app? Dan vinden we het uiteraard leuk als je dat ook met de rest van de wereld deelt. Daarom vragen we je om de app ook te beoordelen in de App of Google Play Store.

Meer over de Rabo Bankieren App

Pinbetalingen en sealbagstortingen eerder op je rekening

Ondernemers willen graag hun omzet binnen 24 uur bijgeschreven hebben, ook in het weekend en op feestdagen. 

Onze oplossing

Voortaan ontvang je pinbetalingen en sealbagstortingen al de volgende kalenderdag op je rekening.

Andere pinbundel voordeliger

Als ondernemer hoor je graag of je geld kunt besparen door een beter passend product te kiezen. 

Onze oplossing 

Als je gebruikmaakt van Rabo PinTegoed om pinbetalingen van je klanten te ontvangen, krijg je een e-mail als je pinbundel niet (meer) past. Als je een te grote pinbundel hebt voor het aantal transacties dat je ontvangt, geven we je de tip om een kleinere bundel of een andere oplossing te kiezen.

Eerste indicatie financiering en maandlasten

Een financieringsaanvraag kan best wat tijd in beslag nemen en vergt behoorlijk wat voorbereiding. Als ondernemer ontvang je daarom graag vooraf een indicatie van de haalbaarheid van je financieringsvraagstuk. 

Onze oplossing

We ontwikkelden de Rabo Financieringsindicator. Die geeft op basis van een aantal vragen een eerste indicatie. Als het ernaar uitziet dat een lening een passende financieringsoplossing zou kunnen zijn, worden ook al indicatieve maandlasten getoond.

Ga direct naar de Financieringsindicator

Zoekresultaten verbeterd

Onze website heeft een deel voor particuliere klanten en een deel voor bedrijven. Ondernemers die op het particuliere deel gebruik maakten van de zoekfunctie, vonden vaak geen passend antwoord op hun vraag. 

Onze oplossing 

Voor de meest gebruikte zoektermen door ondernemers is een aparte antwoordenpagina binnen het particuliere deel van de website opgenomen.