online community CAS

Denk online mee over financiële onderwerpen

Breid je netwerk uit, laat je stem horen en draag bij aan een betere financiële dienstverlening

  • Heb je een idee hoe de Rabobank haar producten, diensten en campagnes kan verbeteren?
  • Wil je jouw ondernemersnetwerk uitbreiden? 
  • En ben jij financieel verantwoordelijk in een organisatie tot 200 werknemers?

Meld je dan aan voor het online onderzoeksplatform: Cas. Met jouw input kunnen we onze dienstverlening nog beter afstemmen op jouw wensen. Zodat je als ondernemer, met onze producten en diensten, de volgende stap kunt zetten. Waar wacht je nog op?

Ga naar het inschrijfformulier

Het onderzoeksplatform voor ondernemers

Cas is een online platform voor mensen zoals jij. Ondernemers die dagelijks bezig zijn met financiële onderwerpen, zoals betalingen, verzekeringen en pensioen. En die graag netwerken, andere ondernemers op weg helpen en inspireren. Door je aan te melden bij Cas zet je nog een stap extra: je vertelt aan ons hoe onze product- en dienstverlening anders, makkelijker en leuker kan!

Cas, hoe werkt het?

In Cas stellen we vragen over een financieel onderwerp of leggen we ideeën voor. De kans is dan ook groot dat je als één van de eersten producten, diensten en campagnes van de Rabobank te zien krijgt. Wanneer er een nieuw onderzoek start, ontvang je een bericht.

Als alle input verzameld is, gaan we direct aan de slag met optimaliseren. Dit betekent dat door deel te nemen aan Cas je bijdraagt aan een betere financiële dienstverlening! Jouw kans om het verschil te maken. Daarnaast staat er regelmatig een beloning op je te wachten als dank voor de deelname en volgt er een terugkoppeling over de resultaten.

Wat wordt er van je verwacht?

  • Je denkt actief mee over het verbeteren van de dienstverlening van de Rabobank
  • Elke maand maak je ongeveer een uur vrij voor het deelnemen aan een onderzoek

Ruim 100 ondernemers gingen je voor. Van ZZP'ers tot ondernemers met bedrijven tot 200 medewerkers, ze zijn allemaal vertegenwoordigd. En van deze doelgroep leren we steeds weer wat nieuws. Zo hebben zij aangegeven hoe ze kijken naar het betreden van nieuwe markten met hun bedrijf. Deze inzichten hebben we meegenomen in het verder optimaliseren van ons aanbod. Maar ook hebben deze ondernemers meegepraat over alledaagse onderwerpen, zoals reisverzekeringen en lenen.

Nieuwsgierig geworden?

Ga naar het inschrijfformulier

N.B. Onafhankelijk marktonderzoeksbureau Blauw Research beheerd dit onderzoeksplatform in opdracht van Rabobank