Bankpas verloren of gestolen

Voorkom misbruik, blokkeer direct uw bankpas en vraag een nieuwe pas aan. Uw pas blokkeren gaat het snelst met de Rabo Bankieren App.

  • Heeft u de Rabo Bankieren App op uw smartphone of tablet? Blokkeer uw bankpas dan direct via de app.
  • Heeft u nog een andere zakelijke bankpas waarmee u online bankiert? Log met deze pas in bij Rabo Internetbankieren en blokkeer de pas die kwijt of gestolen is. U heeft dan wel een Rabo Scanner nodig.
  • Uw nieuwe bankpas ontvangt u binnen drie werkdagen per post. Uw pincode blijft hetzelfde.

Regel het met de Rabo Bankieren App

Blokkeer uw bankpas direct in onze app.
Snel, makkelijk en veilig op uw smartphone of tablet.

Ga naar de Apple Appstore

Ga naar de Google Playstore

Ga naar de Microsoft Appstore

Bankpas telefonisch blokkeren

  • Heeft u geen andere zakelijke bankpas om in te loggen, lukt online blokkeren niet of wilt u liever telefonisch contact? Neem dan contact op met uw Rabobank.
  • Bent u in het buitenland? Bel dan +31 88 722 6767 (lokaal tarief)

Contact

Rabobank