Zakelijke schade melden

Schiet je collega de bal door een ruit tijdens een potje kantoorvoetbal? Of heb je je zakelijke telefoon laten vallen? Meld je schade direct bij Interpolis. Noodhulp nodig? Bel dan het spoednummer 0031-71 364 18 50 van Interpolis (Eurocross Assistance), ook als je in het buitenland bent.

Voordat je zakelijke schade meldt

Heb je zakelijke schade? Verzamel dan eerst de gegevens die je nodig hebt om je melding te doen bij Interpolis. Dit zijn bijvoorbeeld:

  • Je polisnummer.
  • Naam, adres en telefoonnummer van degene (persoon of bedrijf) die de schade veroorzaakt heeft.
  • Bonnetjes met daarop de nieuwprijs of aankoopprijs van het beschadigde product.
  • Bij schade aan je lease-auto: het kenteken van de auto.

Schade melden

Meld je schade zo snel mogelijk via de telefoon aan Interpolis. Je spreekt dan met een schadebehandelaar van Interpolis over wat je mogelijk uitbetaald krijgt van je zakelijke verzekering.

Lees op interpolis.nl hoe je schade meldt

Schade gemeld: wat nu?

De schadebehandelaar van Interpolis vertelt je direct wat je moet doen nadat je de schade hebt gemeld. En ook of je verzekering de schade dekt.

Interpolis beoordeelt de situatie waarin je schade is ontstaan. Betaalt je zakelijke verzekering de schade voor je? Dan ontvang je het bedrag binnen enkele werkdagen op je rekening.

Schade aan bedrijfsauto

Moet de schade aan je lease-auto hersteld worden? Ga dan naar een herstelbedrijf waarmee Interpolis samenwerkt. Dan krijg je extra voordelen:

  • Reparatie met originele merkonderdelen.
  • Een vervangende auto tijdens het herstel.
  • Alle kosten regelt het herstelbedrijf direct met Interpolis.
  • FOCWA/BOVAG garantie op herstel.

Zoek een schadeherstelbedrijf op Interpolis.nl Lees meer over het schadeproces op Interpolis.nl Lees meer over wat te doen bij autoruitschade op Interpolis.nl

Veelgestelde vragen

Ik heb geen verzekering bij Interpolis, maar bij een andere maatschappij. Hoe meld ik mijn schade?

Meld je schade bij de Rabobank op het telefoonnummer 0031-88 722 67 28 of stuur een e-mail naar fsc.schade@rabobank.nl.

Je belt of e-mailt dan met een schadebegeleider van de Rabobank om de schade te bespreken. Hij vertelt wat je moet doen nadat je de schade bij hem hebt gemeld en welke gegevens de verzekeraar nodig heeft om je schade te beoordelen. De schadebegeleider van de Rabobank houdt ook een dossier bij over je schade.