Je regelt je binnenlandse bankgarantie via de Trade Service Desk. Onze medewerkers zitten op werkdagen van 8:00 uur tot 17:30 uur voor je klaar.

Voorwaarden

Voor het aanvragen van een binnenlandse bankgarantie hebben wij de volgende gegevens van je nodig:

  • Het rekeningnummer en KvK-nummer van je bedrijf.
  • Het bedrag van de bankgarantie.
  • Het type bankgarantie. De verschillende typen bankgaranties staan genoemd op onze website.
  • De naam en het adres van je zakenpartner/klant.
  • Het onderliggend contract met je zakenpartner/klant.
Bel de Trade Service Desk: 030 - 216 36 00

Voldoende werkkapitaal

Zorg ervoor dat je voldoende werkkapitaal hebt om de bankgarantie te dekken. Dit werkkapitaal kan een krediet, een bankgarantiefaciliteit of een bedrag op je zakelijke (spaar)rekening zijn. Het garantiebedrag blokkeren wij totdat de bankgarantie vervalt. Heb je onvoldoende werkkapitaal om de bankgarantie te dekken? Neem dan eerst contact op met een adviseur van de Rabobank vestiging waar je bankiert.

Als je een bankgarantie wilt aanvragen, lees dan vooraf de bankvoorwaarden. Je kunt deze hieronder downloaden.

Lees de voorwaarden van de bankgarantie (PDF)