Kortlopende Lening
Wil je voorraad inkopen tegen gunstige prijzen of om een piek voor te bereiden? Dan is de Kortlopende Lening de financiering voor jou.
Een Kortlopende Lening? Zo werkt het!
Met een Kortlopende Lening krijg je het afgesproken leenbedrag gestort op je bankrekening en betaal je standaard een vaste rente over de gehele looptijd. Op basis van je online- en pinomzet berekenen wij hoeveel je kunt lenen. Om je online- en pinomzet vast te stellen, kijken wij naar de bijschrijvingen van:
Adyen | Ebay | Paypal |
Amazon | Icepay | Ppro |
Amazon Payments | Ingenico | Sisow |
Beslist | Magento | Stripe |
Bol.com | Marktplaats | Shopify |
Buckaroo | Mollie | Smart Pay |
Cardgate | Multisafepay | Targetpay |
CCV | Rabo Smart Pay | Woocommerce |
CM Payments | Pay.nl | Worldpay |
Past deze financiering bij jou? Je kunt een Kortlopende Lening aanvragen als je:
Weet je niet zeker of deze Kortlopende Financiering bij je past? Geen zorgen. Je berekent eenvoudig en vrijblijvend welk bedrag je kunt lenen en welke rente hierbij hoort. Nadat je een indicatief aanbod hebt ontvangen bespreek je deze met een Customer Succes Manager. Zo weet je of deze financiering de juiste keuze is voor jouw bedrijf.
Eenvoudig je aanbod berekenen in 5 minuten
- Je begint met het invullen van enkele gegevens over je bedrijf en je gewenste leenbedrag. Ook geef je toestemming om je transactiegegevens van je relevante bankrekeningen met ons te delen.
- We berekenen je indicatieve aanbod en deze krijg je direct te zien. Hierin staan het bedrag waarvoor je in aanmerking komt, de rente, de looptijd en voorwaarden.
- Wil je een definitief aanbod ontvangen? Verstuur de aanvraag. We nemen vervolgens binnen 1 werkdag contact met je op om het aanbod te bespreken. Tijdens dit gesprek kun je al je vragen stellen.
- Als alles in orde is, wordt de lening binnen 24 uur op je rekening gestort.
- De looptijd is 12 maanden en je hebt de lening na deze periode volledig terugbetaald.
Alles over de Kortlopende Lening
Hulp nodig?
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer