Financiering aanvragen

Deze gegevens heeft u nodig tijdens uw aanvraag. Lever deze digitaal aan.

Wij vragen u om de volgende gegevens bij de hand te houden:

  • Winst- en verliesrekening en balans 2015 en 2016
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Startende ondernemer en minder dan twee jaar ingeschreven bij de KvK? Upload dan ook een ondernemersplan bij uw financieringsaanvraag

Lever uw jaarcijfers digitaal aan tijdens uw financieringsaanvraag. U regelt het via SBR: de nieuwe standaard sinds 1 januari 2017. Aanleveren via SBR is en blijft kosteloos. Levert u cijfers van 2016 aan via post, e-mail of pdf, dan betaalt u hiervoor € 250 behandelingskosten. Vraag ook uw accountant hiernaar.

Financiering nodig voor een pand? Verzamel dan ook deze gegevens:

  • Bij bestaande gebouwen een taxatierapport. Als het om een agrarisch pand gaat, stelt de Rabobank dit meestal zelf op
  • Bouwovereenkomst als het om nieuwbouw gaat
  • Een eventuele (ver)huurovereenkomst

Uw accountant of boekhouder kan u helpen met de meeste gegevens.