Instellingen zakelijke spaarrekening wijzigen

Wil je de instellingen van je zakelijke spaarrekening veranderen? Je wijzigt ze zelf in Rabo Internetbankieren (Professional).

Welke instellingen van je zakelijke spaarrekening wijzig je

Je wijzigt de instellingen van je zakelijke spaarrekening zelf in Rabo Internetbankieren (Professional). Dit regel je online: 

  • Pas het doelspaarbedrag aan voor je zakelijke spaarrekening Rabo DoelSparen. 
  • Komt je spaargeld binnenkort vrij? Selecteer je zakelijke betaalrekening of andere spaarrekening van de Rabobank waar we je geld op mogen zetten. Wil je je spaargeld op een rekening van een andere bank laten zetten? Neem dan contact met ons op. 
  • Selecteer je zakelijke betaalrekening of andere spaarrekening van de Rabobank waar we de rente van je spaarrekening op zetten. Wil je dat we de rente op een rekening bij een andere bank zetten? Neem dan contact met ons op. 
  • Geef aan of je de afschriften van je zakelijke spaarrekening digitaal of op papier wilt ontvangen.

Verschillende soorten zakelijke spaarrekeningen

Van de volgende zakelijke spaarrekeningen wijzig je je instellingen zelf online:

  • Rabo BedrijfsSpaarRekening
  • Rabo BedrijfsBonusRekening
  • Rabo DoelReserveren
  • Rabo DoelSparen

Heb je een rekening van Rabo VermogenSparen of Rabo Deposito? Dan wijzigen wij de instellingen voor je. Neem daarvoor contact met ons op.

Neem contact met ons op

Instellingen spaarrekening wijzigen in Rabo Internetbankieren (Professional)

Check hierboven eerst of je voor je zakelijke spaarrekening de instellingen zelf online kunt wijzigen. Is dat mogelijk? Log dan in in Rabo Internetbankieren (Professional).

  1. Kies de oranje knop hieronder en log in.
  2. Je komt nu op de pagina ‘Spaarrekening wijzigen’.
  3. Selecteer de zakelijke spaarrekening waarvan je de instellingen wilt wijzigen en kies ‘Volgende’.
  4. Je ziet hier welke wijzigingen je zelf online kunt  doorgeven.
  5. Wijzig je instellingen.
  6. Klik op de overeenkomst.
  7. Onderteken met je Rabo Scanner.

Veelgestelde vragen

Kan ik de instellingen van mijn zakelijke spaarrekening ook wijzigen in de Rabo Bankieren App?

Nee, dat is niet mogelijk. Je wijzigt je instellingen in Rabo Internetbankieren (Professional) of je neemt contact met ons op. Dan wijzigen wij de instellingen voor je.

Neem contact met ons op

Mijn zakelijke spaarrekening is niet zichtbaar in het overzicht. Wat nu?

Neem dan contact met ons op. Misschien is je zakelijke spaarrekening niet gekoppeld aan Rabo Internetbankieren (Professional).

Neem contact met ons op