Doetse Kom opnieuw winnaar Clubkas Campagne

De Doetse Kom opnieuw winnaar Clubkas Campagne

Het Giessenburgse openluchtzwembad blijft onverminderd populair. Ze kregen de meeste stemmen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne. Tussen 28 maart en 10 april 2018 stemden 6.559 leden voor de Rabobank Clubkas Campagne. Daarmee beslissen zij welke bijdrage de 544 clubs krijgen, want elke stem is geld waard. De bank verdeelt 100.000 euro. 

Bij bijna 250 clubs brachten ambassadeurs van de bank persoonlijk een cheque. We konden helaas lang niet alle 544 clubs bezoeken. 

Met een filmpje kijken we terug op de warme ontvangst

Winnaars per gemeente


  1. Zwembad De Doetse Kom in Giessenburg € 1.099,47
  2. Zwembad De Dompelaar in Groot-Ammers € 968,93
  3. Stichting Hospice Gorinchem € 754,93
  4. Voedselbank Leerdam € 701,43
  5. Historische Vereniging Ameide Tienhoven € 523,81
  6. Hertenkamp Vianen € 431,79
  7. Ad Astra in Asperen € 324,79

Creativiteitsprijs

Clubs met een bijzonder creatieve campagne maakten kans op een extra bijdrage van 500, 250 of 100 euro. IJsclub Molenhoek uit Nieuw-Lekkerland wint de eerste prijs voor de meest creatieve campagne. Ontspanning Bejaarden Streefkerk krijgt de tweede prijs en de derde prijs gaat naar LUSA uit Gorinchem, zij maken theater- en musicalproducties. 

Voor de humoristische film van IJsclub Molenhoek stapten de  leden blootsvoets op het ijs. De campagne van Ontspanning Bejaarden Streefkerk kreeg veel aandacht dankzij het grappige filmpje met twee oude dames. Leerlingen van LUSA maakten zelf een filmpje  waarmee ze laten zien wat er allemaal komt kijken bij het maken van een voorstelling.

Klik hier voor het filmpje

Meer over de Clubkas Campagne

Gorinchem, 20-4-2018

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn