Mobiele Bankenservice: voor oudere en/of minder mobiele klanten

Mobiele Bankenservice: voor oudere en/of minder mobiele klanten

Soms is het lastig om zelf je bankzaken te regelen. Bijvoorbeeld omdat het te ingewikkeld is, je niet alles meer kunt onthouden of je niet mobiel bent. Rabobank Altena-Bommelerwaard biedt hulp met de Mobiele Bankenservice (aan huis) via duidelijke informatie, heldere uitleg en handige hulpmiddelen. Zo kun je zelfstandig of samen met iemand die je vertrouwt jouw bankzaken blijven regelen.

Speciale service (aan huis)

Een mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt je met een duurzaam vervoersmiddel in je eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van je bankzaken. Dit gebeurt bij je thuis tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten via deze service.

Interesse?

Met de Mobiele Bankservice blijven we dichtbij, zodat ook jij je dagelijkse bankzaken zo lang mogelijk zelfstandig en onafhankelijk kunt blijven regelen. Als je niet naar een kantoor kunt komen, komen we graag naar je toe. In tijden van corona kan het zijn dat deze dienst niet of beperkt wordt aangeboden. Bij voorkeur doen we de afspraken dan via video- of telefoongesprek.
Bel ons om te informeren naar de mogelijkhden via (088) 722 66 00.

Altena-Bommelerwaard, 12-4-2021

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn