Servicepunt Didam sluit op 1 juli definitief haar deuren

Servicepunt Didam sluit op 1 juli definitief haar deuren

Het gebruik van mobiel en internet heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen – ook voor het regelen van bankzaken. Als gevolg daarvan worden bankkantoren minder bezocht. Dat geldt ook voor het servicepunt in Didam. Daarom hebben we besloten onze dienstverlening in Didam hierop aan te passen.

Wat verandert er precies?

Per 1 juli aanstaande sluit ons servicepunt in Meulenvelden aan de Waverlo 8 in Didam. Dit servicepunt is op dit moment al gesloten in verband met de Corona crisis en zal niet meer open gaan.

Dichtbij is voor iedereen anders

Vanzelfsprekend kunt u 24/7 uw bankzaken regelen via internet of via de Rabo App, op het moment dat het u het beste uitkomt. Ook kunt u terecht bij onze vestiging aan het Masiusplein 1 in Zevenaar. Een overzicht van alle vestigingen en de openingstijden vindt u via onderstaande button.

Samen Bankieren Team

Bent u niet in staat om online te bankieren of de deur uit te gaan? Dan staat het Samen Bankieren Team voor u klaar. Dit zijn lokale adviseurs die samen met u een goede oplossing zoeken. Als u een (telefonische) afspraak wilt maken met een van deze adviseurs, kunt u bellen naar (088) 722 66 00.

Vragen?

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op via telefoonnummer (088) 722 66 00. Onze medewerkers helpen u graag verder.

Didam, 16-6-2020

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn