Mobiele Bankservice

Rabobank helpt je graag via onze verschillende kanalen met je vragen over dagelijkse bankzaken. Soms lukt het alleen niet om op deze manier je bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om je dan goed te helpen hebben we de Mobiele Bankservice.

Bezoek aan huis

Een medewerker bezoekt je in je eigen vertrouwde omgeving en biedt hulp en ondersteuning bij je bankzaken. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van je bankzaken. Dit gebeurt bij je thuis tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking. Bekijk de animatie hieronder voor een korte uitleg over de Mobiele Bankservice.

Een afspraak maken

Wil je gebruik maken van de Mobiele Bankservice? Neem contact met ons op via (088) 722 66 00 en geef aan dat je een afspraak wilt maken met een medewerker bij je thuis. Om verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan komen onze medewerkers momenteel alleen in uitzonderlijke situaties bij de klanten thuis.

Animatie Mobiele Bankservice

Service & contact

Klantenservice

Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.

Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.

Particulieren

Bedrijven

Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur


Service & contact

Klantenservice

Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.

Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.

Bellen

Particulieren

Bedrijven

Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur