Onze dienstverlening in Gilze en St. Willebrord verandert

Onze dienstverlening in Gilze en St. Willebrord verandert

Als klant van onze bank kiest u zelf hoe u uw bankzaken regelt. Rabobank De Zuidelijke Baronie is Dichtbij voor u op verschillende manieren, u kiest de manier die bij u past!

Service en advies in Gilze

Vanaf 1 juli 2017 kunt u voor uw dagelijkse bankzaken terecht bij ons contactpunt: Cultureel Centrum De Schakel in Gilze. Wij helpen u hier graag elke dinsdag en donderdag tussen 09.00 en 12.00 uur. Ons huidige kantoor aan het Bisschop de Vetplein 10 is vanaf dat moment niet meer in gebruik. De (geld)automaten blijven voor u beschikbaar op deze locatie.

Service en advies in St. Willebrord

Met ingang van 1 juli 2017 passen we de openingstijden van ons kantoor in St. Willebrord aan. U kunt hier dan iedere maandag, woensdag en vrijdag tussen 09.00 en 12.00 uur terecht.
Vanaf 1 september 2017 kunt u voor uw dagelijkse bankzaken terecht bij ons contactpunt: Gemeenschapshuis De Lanteern in St. Willebrord. Wij helpen u hier graag elke maandag, woensdag en vrijdag tussen 09.00 en 12.00 uur. Ons huidige kantoor aan de Dorpsstraat 113 is vanaf dat moment niet meer in gebruik. De (geld)automaten blijven voor u beschikbaar, maar worden vanaf deze datum verplaatst naar een andere locatie. Exacte gegevens volgen op een later tijdstip.

Verruiming openingstijden Baarle-Nassau en Zundert

We verruimen de openingstijden van onze kantoren in Baarle-Nassau en Zundert. Vanaf 1 juli kunt u hier elke dag tussen 09.00 en 18.00 uur terecht. Op dinsdagavond staan wij tot 20.00 uur voor u klaar. De openingstijden van de overige contactpunten vindt u op rabobank.nl/dzb.

rabobank.nl/dzb

Dichtbij met onze contactpunten, marktteams en buurtteams

Dichtbij bankieren betekent dat we elkaar ontmoeten en herkennen. Met onze marktteams staan we daarom voor u klaar. Zij weten wat er speelt in uw dorp. In elk dorp kunt u voor uw dagelijkse bankzaken terecht bij een contactpunt. Een contactpunt vindt u op een kantoor, in een gemeenschapshuis of op een andere drukbezochte locatie. Bij meer complexe financiële vraagstukken (zoals Private Banking en Grootzakelijk) komt uw persoonlijke adviseur bij u thuis of op de zaak. De lokale leefbaarheid in uw dorp ondersteunen wij met een buurtteam, bestaande uit medewerkers en mensen die de bank een warm hart toedragen. Het buurtteam draagt een steentje bij aan lokale initiatieven en geeft graag persoonlijke aandacht op bijzondere momenten aan inwoners uw dorp.

Zelf bankzaken regelen vanuit huis

Wanneer u het prettig vindt om thuis uw bankzaken te regelen kan dit online op rabobank.nl of via de Rabo Bankieren App op uw smartphone.

U kunt ons ook telefonisch en per e-mail bereiken: Voor particuliere vragen: (013) 507 40 00 of info.dzb@rabobank.nl
Voor zakelijke vragen: (013) 507 44 40 of bedrijven.dzb@rabobank.nl

Wilt u graag uitleg over hoe u uw bankzaken zelf online kunt regelen? U bent van harte welkom op ons kantoor of bij een van onze contactpunten, we leggen het u graag uit!

info.dzb@rabobank.nl

bedrijven.dzb@rabobank.nl

Vragen?

Bent u nieuwsgierig geworden naar de Dichtbij-beweging van Rabobank De Zuidelijke Baronie? Volg dan de ontwikkelingen die we de komende maanden met u blijven delen via onze website en social media (@RaboDZB op Twitter en facebook.com/rabobank). Voor vragen of toelichting kunt u ons bereiken via (013) 507 40 00 of info.dzb@rabobank.nl. U kunt ook terecht bij een van de leden van het buurtteam in uw dorp.

info.dzb@rabobank.nl

Twitter

Facebook.com/rabobank

Baarle-Nassau, 17-5-2017

Deel via TwitterDeel op FacebookDeel op Google+Deel op LinkedInDoorsturen via GmailDoorsturen via HotmailDoorsturen via e-mail