Mobiel Adviesteam komt naar u toe

Thuisbankieren is dé manier om uw bankzaken zelf te regelen. Toch zijn er ook mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Bent u bijvoorbeeld (nog) niet zo thuis in de moderne vormen van bankieren? Of bent u beperkt in uw mobiliteit? U staat er niet alleen voor. Het Mobiele Adviesteam van Rabobank Emmen-Coevorden geeft u praktische hulp, advies en verleent service in uw eigen vertrouwde omgeving.

Wat doet de Mobiele Adviseur

De Mobiele Adviseur kan u bij veel dagelijkse bankzaken helpen. Zij kan u adviseren en helpen bij de volgende onderwerpen:

  • een (betaal)rekening openen
  • een verzekering afsluiten
  • een volmacht opstellen
  • werken met internetbankieren

Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten bij de Mobiele Adviseur. Wilt u over contant geld beschikken dan is de Rabo Geld Express misschien een uitkomst voor u. Onze adviseur vertelt u hier graag meer over.

Rabo Geld Express

Voor wie is de Mobiele Adviseur

De Mobiele Adviseur is op werkdagen inzetbaar en komt naar u toe als u:

  • zich (nog) onvoldoende kunt redden met moderne vormen van bankieren, zoals online bankieren, Rabo Bankieren App en chat
  • beperkt bent in uw mobiliteit
  • in een verzorgingshuis, ziekenhuis of revalidatiecentrum verblijft

Wilt u gebruik maken van de Mobiele Adviseur, maar staat uw situatie hierboven niet beschreven? Neem dan contact met ons op en wij zoeken samen met u naar een oplossing.

Wat kost de Mobiele Adviseur

Aan het bezoek van de Mobiele Adviseur zijn geen extra kosten verbonden. U betaalt wel kosten als u nieuwe producten of diensten afsluit, zoals bijvoorbeeld een nieuw betaalpakket.

Gebruikmaken van deze service

Neem contact met ons op via (0591) 680 680 of stuur ons een mail.

Contact

24 uur per dag bereikbaar via telefoon.


Particulieren


Bedrijven