Wijziging dienstverlening

Wijziging dienstverlening

De ontwikkelingen omtrent de vestigingen zijn in een stroomversnelling geraakt door corona, waardoor steeds meer klanten hun bankzaken via internet of de Rabo App regelen. Eenvoudig en snel, wanneer het hen uitkomt. Daarnaast maken de geldautomaten van alle banken plaats voor de (gele) automaten van Geldmaat. Hierdoor zijn er binnenkort geen automaten meer binnen in onze kantoren aanwezig. Dit alles leidt ertoe dat steeds minder mensen een bankkantoor bezoeken en dat er andere behoeften ontstaan.
Voor Rabobank Gooi en Vechtstreek betreft het een aantal wijzigingen. Voor nu betekent dit dat het kantoor Eslaan 1a in Bussum, die al ruim een jaar dicht is, definitief sluit. Kantoor Breedstraat 26 in Maarssen sluit 16 juli haar deuren. Een alternatief voor dit kantoor is Kerkbrink 35 in Hilversum en vanaf 1 september het kantoor Voor de Burchten 266 in Vleuten. Deze kantoren zijn zo ingericht dat we daar verschillende typen klantbediening kunnen leveren. Ons kantoor Naarderstraat 18 in Huizen blijft ook open. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan zullen we dit weer tijdig met jullie communiceren.

Online of zelf regelen

Wist je dat vrijwel alle dagelijkse bankzaken  online geregeld kunnen worden? Ook voor gespecialiseerd advies, bijvoorbeeld over de hypotheek, kun je bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek. Zo kun je je bankzaken blijven doen zoals je gewend bent, zonder dat je daar de deur voor uit hoeft. Heb je vragen? Kijk altijd eerst of je de antwoorden op  Rabobank.nl kunt vinden. Type je vraag in de zoekbalk in en zie direct waar je de antwoorden kunt vinden.

Rabo Online Bankieren

Ken je Rabo Online Bankieren al? Dat is onze online omgeving waarin je je bankzaken op een veilige manier kunt regelen. Je vindt Rabo Online Bankieren op onze website of je kunt de Rabo App downloaden op jouw mobiel of tablet. Telefonisch contact Veel bankzaken kun je ook telefonisch regelen. Kunnen wij je ergens bij helpen? Neem altijd eerst telefonisch contact met ons op, voordat je ons kantoor bezoekt. Bel één van onze adviseurs (088) 722 66 00. Zij helpen je graag.

Openingstijden kantoren en beschikbaarheid automaten

Voor een persoonlijk adviesgesprek via video of een afspraak bij je thuis, in een van onze kantoren of elders, neem je contact met ons op. De locaties en openingstijden van de automaten van Geldmaat bij je in de buurt vind je op de locatiewijzer van Geldmaat.

Mobiele Bankservice

Soms lukt het niet om op bovenstaande manieren je bankzaken zelf te regelen. Om je goed te helpen, hebben we de Mobiele Bankservice. Nu kunt u ons bellen, maar zodra het weer kan staan onze mobiele adviseurs klaar voor persoonlijke afspraken. Mocht u fysiek niet in staat zijn om ons kantoor te bezoeken, komen zij op aanvraag bij je langs om te komen tot structurele oplossingen voor jouw bankzaken.

Hilversum, 1-6-2021

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn