Geef uw mening

Wij horen graag hoe u de dienstverlening van Rabobank Groene Hart Noord ervaart. Want met uw input kunnen wij u in de toekomst nog beter van dienst zijn.

Klanttevredenheidsonderzoek

Als u contact heeft gehad met Rabobank Groene Hart Noord kunt u kort daarna een e-mail ontvangen met een link naar een online klanttevredenheidsonderzoek. Graag horen we van u hoe u het contact met de bank heeft ervaren, of u goed geholpen bent én of er nog zaken zijn die wij kunnen verbeteren. Het invullen van het online klanttevredenheidsonderzoek kost u slechts vijf minuten van uw tijd. Wij stellen uw medewerking zeer op prijs. 

Contact

Als u vragen heeft over het online klanttevredenheidsonderzoek kunt u contact opnemen met ons via (0172) 712 100 of via e-mail.

Stuur een e-mail

Klacht, compliment of tip

Onze service is erop gericht u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent of suggesties heeft over hoe het beter kan. Dat horen wij graag. U kunt uw klacht, compliment of tip online aan ons doorgeven. 

Geef uw klacht, compliment of tip door

Contact

Ma-vr: 8.00-21.00 uur Za: 9.00-17.30 uur


Neem 24/7 contact op met Rabo Interhelp

Particulieren

Bedrijven