Aanpassing dienstverlening

Man met tablet

Het gebruik van mobiel- en internetbankieren nam de afgelopen jaren een enorme vlucht. Bankkantoren worden daardoor minder bezocht. Dat geldt ook voor onze kantoren. Daarom passen we onze dienstverlening aan.

Wat verandert er precies?

Per 1 oktober a.s. sluiten we onze servicepunten in Helvoirt, Moergestel en Udenhout. Deze kantoren zijn op dit moment al dicht in verband met de corona crisis en gaan niet meer open. Onze kantoren in Hilvarenbeek en Oisterwijk blijven open voor al uw bankzaken.

Hier vindt u de actuele openingstijden

Bereikbaarheid in het jaar 2020 gaat verder dan fysieke kantoren

Dichtbij is voor iedereen anders. U bepaalt de interactie waar en wanneer het u uitkomt. Via videobellen, Face-to-face op één van onze kantoren of bij u thuis en 24/7 via internet en telefoon. Het sluiten van kantoren betekent dus niet dat we minder ‘dichtbij’ worden, integendeel. Dichtbij zijn gaat verder dan gebouwen van steen.

Onze service aan huis

Misschien heeft u ondersteuning nodig en bent u minder mobiel om naar de bank te komen. In dat geval komen onze adviseurs naar u toe. ​Zij helpen u met uw bankzaken. Ook geven zij tips om financieel misbruik te voorkomen en tegen te gaan. ​En met de Rabo Geld Express krijgt u contant geld thuis afgeleverd. Wilt u hiervan gebruik maken? Bel dan (013) 50 88 100.

1-10-2020

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn