Onze Mobiele Adviseur komt naar je toe

Kun je hulp gebruiken bij het regelen van de bankzaken en ben je (nog) niet zo thuis in de moderne vormen van bankieren? Of ben je minder mobiel? Dan is onze Mobiele Adviseur er speciaal voor jou! De Mobiele Adviseur van Rabobank Hart van De Meierij geeft je praktische hulp, advies en verleent service in jouw eigen vertrouwde omgeving.

Wat doet de Mobiele Adviseur voor je?

De Mobiele Adviseur kan je bij veel dagelijkse bankzaken helpen. Hij/zij kan je adviseren en helpen bij de volgende onderwerpen:

  • een (betaal)rekening openen
  • een verzekering afsluiten
  • een volmacht opstellen
  • werken met internetbankieren

Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten bij de Mobiele Adviseur. Wil je over contant geld beschikken dan is de Rabo Geld Expres misschien een uitkomst. Onze adviseur vertelt je hier graag meer over.

Voor wie is de Mobiele Adviseur?

De Mobiele Adviseur is op werkdagen inzetbaar en komt naar je toe als je:

  • je onvoldoende kunt redden met moderne vormen van bankieren, zoals online bankieren, Rabo Bankieren App en chat
  • minder mobiel bent
  • in een verzorgingshuis, ziekenhuis of hospice verblijft
  • een voorlichting Veilig Bankieren wilt in jouw organisatie

Wil je gebruik maken van de Mobiele Adviseur, maar staat jouw situatie niet hierboven beschreven? Neem dan contact met ons op en wij zoeken samen naar een oplossing!

Wat kost de Mobiele Adviseur?

Aan het bezoek van de Mobiele Adviseur zijn geen extra kosten verbonden. Je betaalt wel kosten als je nieuwe producten of diensten afsluit, zoals bijvoorbeeld een nieuw betaalpakket.

Gebruikmaken van deze service?

Neem contact met ons op via (0413) 491 491 of  stuur ons een mail.

stuur een mail

Contact

Ma-vr: 8.00-21.00 uur Za: 9.00-17.30 uur


Neem 24/7 contact op met Rabo Interhelp

Particulieren

Bedrijven