Onze Mobiele Adviseur komt naar u toe

Kunt u hulp gebruiken bij het regelen van uw bankzaken en bent u (nog) niet zo thuis in de moderne vormen van bankieren? Of bent u beperkt in uw mobiliteit? Dan is onze Mobiele Adviseur er speciaal voor u. De Mobiele Adviseur van Rabobank Hart van De Meierij geeft u praktische hulp, advies en verleent service in uw eigen vertrouwde omgeving.

Wat doet de Mobiele Adviseur voor u?

De Mobiele Adviseur kan u bij veel dagelijkse bankzaken helpen. Hij/zij kan u adviseren en helpen bij de volgende onderwerpen:

  • een (betaal)rekening openen
  • een verzekering afsluiten
  • een volmacht opstellen
  • werken met internetbankieren

Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten bij de Mobiele Adviseur. Wilt u over contant geld beschikken dan is de Rabo Geld Expres misschien een uitkomst voor u. Onze adviseur vertelt u hier graag meer over.

Voor wie is de Mobiele Adviseur?

De Mobiele Adviseur is op werkdagen inzetbaar en komt naar u toe als u:

  • zich (nog) onvoldoende kunt redden met moderne vormen van bankieren, zoals online bankieren, Rabo Bankieren App en chat
  • beperkt bent in uw mobiliteit
  • in een verzorgingshuis, ziekenhuis of hospice verblijft
  • een voorlichting Veilig Bankieren wilt in uw organisatie

Wilt u gebruik maken van de Mobiele Adviseur, maar staat uw situatie niet hierboven beschreven? Neem dan contact met ons op en wij zoeken samen met u naar een oplossing!

Wat kost de Mobiele Adviseur?

Aan het bezoek van de Mobiele Adviseur zijn geen extra kosten verbonden. U betaalt wel kosten indien u nieuwe producten of diensten afsluit, zoals bijvoorbeeld een nieuw betaalpakket.

Gebruikmaken van deze service?

Neem contact met ons op via (0413) 491 491 of  stuur ons een mail.

stuur een mail

Contact

24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.


Particulieren


Bedrijven