Rabobank blijft dichtbij

Afgelopen jaren is de bancaire dienstverlening, mede door de digitalisering, erg veranderd. Hierdoor zijn delen van kantoorpanden leeg komen te staan en is het betaalverkeer veranderd. Om klanten goed van dienst te kunnen blijven en de service te bieden zoals men dat van Rabobank gewend is, zijn diverse wijzigingen onvermijdelijk. Juist door deze wijzigingen kan de Rabobank met een kantoor of servicepunt dichtbij blijven.

Waar kan je terecht met je dagelijkse bankzaken?

Hieronder vind je een actueel overzicht.

Kantoor (geopend van maandag t/m vrijdag, van 09.00 tot 17.00 uur):

  • Adviescentrum Beugen, Zuster Bloemstraat 20
  • Mill, Markt 26
  • Gennep, Zandstraat 64

Servicepunt:

  • Cuijk, Zwaanstraat 44. Geopend van maandag t/m vrijdag, van 09.00 tot 17.00 uur.
  • Boxmeer, in het oude kantoorpand. Opening medio voorjaar 2019.

Wat is het verschil tussen een kantoor en een servicepunt?

In zowel een kantoor als een servicepunt zijn klanten welkom met hun financiële vragen en dagelijkse bankzaken. Indien het complexere vraagstukken en/of handelingen betreft worden klanten in een servicepunt doorverwezen naar een kantoor of wordt er een afspraak ingepland. Ook de openingstijden van een servicepunt kunnen afwijken ten opzichte van een kantoor.

Inloopmiddag Grave

Op vrijdagmiddag tussen 13.00 en 17.00 uur kunnen klanten met hun financiële vragen ook binnen lopen in Catharinahof aan de Koninginnedijk in Grave. Daar is een adviseur van Rabobank aanwezig die klanten kan helpen bij het regelen van de dagelijkse bankzaken.

Automaten

Door de wijzigingen rondom de kantoren zijn ook diverse automaten verhuisd. Hierbij is gelijk rekening gehouden met de veranderingen binnen het geldautomatenpark in Nederland. Al langere tijd loopt er een samenwerking tussen de grootbanken (ING, ABN Amro en Rabobank) en Geldservice Nederland om te komen tot een efficiënter, bankonafhankelijk netwerk van geld- en afstortautomaten. Minder geldopnames en een stijging van het aantal plofkraken zorgden ervoor dat deze grootbanken de keuze hebben gemaakt voor een veiliger, gemeenschappelijk alternatief.

Concreet betekent dit dat de automaten van de drie banken hetzelfde er uit gaan zien en hetzelfde heten. De banknamen verdwijnen helemaal van de automaten en in plaats daarvan komen er alleen nog maar knalgele ‘geldmaten’. Op plekken waar een automaatoverschot is, wordt het aantal opnamepunten teruggebracht. En op plekken waar nu een tekort aan pinautomaten is, komen er automaten bij. Kijk voor meer informatie op www.geldmaat.nl. Rekening houdend met deze verandering heeft Rabobank alvast diverse automaten in de regio Land van Cuijk en Maasduinen verplaatst.

Bekijk hier het actuele overzicht van alle automaten

Contact

Ma-vr: 8.00-21.00 uur Za: 9.00-17.30 uur


Neem 24/7 contact op met Rabo Interhelp

Particulieren

Bedrijven