Verhuizing Rabobank kantoor Cuijk

Verhuizing Rabobank kantoor Cuijk

Het Rabobank kantoor in Cuijk gaat verhuizen. Vanaf donderdag 3 januari kunnen klanten met hun bankzaken terecht in het Rabobank servicepunt aan de Zwaanstraat 44 te Cuijk. In deze nieuwe locatie, welke gevestigd zit aan hetzelfde plein als het huidige kantoorpand, zijn klanten voortaan welkom met hun financiële vragen en dagelijkse bankzaken.

Servicepunt in Cuijk

Het Rabobank kantoor in Cuijk sluit en hiervoor komt een servicepunt terug. Het huidige pand is tot en met donderdag 27 december open en vanaf donderdag 3 januari zijn klanten welkom bij het nieuwe servicepunt, aan de Zwaanstraat 44. “Afgelopen jaren is de bancaire dienstverlening, mede door de digitalisering, erg veranderd. Hierdoor is een groot deel van het Rabobankpand leeg komen te staan en daarom gaan we verhuizen. We zijn er ons van bewust dat de verandering op korte termijn plaatsvindt, maar deze locatie gaf ons de mogelijkheid om te verhuizen naar een kleinere locatie aan hetzelfde plein, waardoor we dichtbij blijven” licht Aernout van der Does, directievoorzitter Rabobank Land van Cuijk & Maasduinen, toe. “Doordat we hemelsbreed maar paar meter verder huisvesten is deze wijziging voor onze klanten minimaal” vervolgt hij.

Bij het servicepunt zijn klanten welkom met financiële vragen en dagelijkse bankzaken. Indien het complexere vraagstukken en/of handelingen betreft wordt er een afspraak ingepland of wordt de klant doorverwezen naar het Adviescentrum in Beugen. De openingstijden blijven vooralsnog ongewijzigd. Klanten kunnen, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur, terecht bij het servicepunt in Cuijk.

Contant geld opnemen, geld storten en storten met sealbag

Zowel de geld-, stort- als sealbagautomaat zijn eind november al verhuisd naar een PinBox. Deze kiosk is te vinden aan de voorzijde van het oude Rabobankpand. Met de verhuizing van de geld-, stort-, en sealbag automaten speelt de Rabobank in op de toekomst. Het netwerk van geldautomaten zal de komende jaren namelijk flink veranderen. Minder geldopnames en een stijging van het aantal plofkraken zorgden ervoor dat de verschillende grootbanken (ING, ABN Amro en Rabobank) de keuze hebben gemaakt voor een veiliger, gemeenschappelijk alternatief. Hiervoor werken de drie grootbanken samen aan een efficiënter, bankonafhankelijk netwerk van geldautomaten, dat vanaf eind 2020 geheel beheerd wordt door Geldservice Nederland (GSN).

Andere mogelijkheden

Voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn biedt Rabobank ook andere mogelijkheden aan om goed van dienst te kunnen zijn. Denk hierbij aan de Rabo Geld Express, het verlenen van een volmacht of de hulp van een mobiele adviseur. Voor meer informatie hierover kan er contact opgenomen worden via telefoonnummer (0485) 450 450.

Beugen, 18-12-2018

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn