Mobiel Adviesteam komt naar je toe

Thuisbankieren is dé manier om uw bankzaken zelf te regelen. Toch zijn er ook mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Bent u bijvoorbeeld (nog) niet zo thuis in de moderne vormen van bankieren? Of bent u beperkt in uw mobiliteit? U staat er niet alleen voor. Het Mobiel Adviesteam van Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland geeft u praktische hulp, advies en verleent service in uw eigen vertrouwde omgeving.

Wat doet de Mobiele Adviseur

De Mobiele Adviseur kan u bij veel dagelijkse bankzaken helpen. Hij/zij kan u adviseren en helpen bij de volgende onderwerpen:

  • een (betaal)rekening openen
  • een verzekering afsluiten
  • een volmacht opstellen
  • werken met internetbankieren

Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten bij de Mobiele Adviseur. Wilt u over contant geld beschikken dan is de Rabo Geld Express misschien een uitkomst voor u. Onze adviseur vertelt u hier graag meer over.

Rabo Geld Express

Voor wie is de Mobiele Adviseur

De Mobiele Adviseur is op werkdagen inzetbaar en komt naar u toe als u:

  • zich (nog) onvoldoende kunt redden met moderne vormen van bankieren, zoals online bankieren, Rabo Bankieren App en chat
  • beperkt bent in uw mobiliteit
  • in een verzorgingshuis, ziekenhuis of revalidatiecentrum verblijft

Wilt u gebruik maken van de Mobiele Adviseur, maar staat uw situatie hierboven niet beschreven? Neem dan contact met ons op en wij zoeken samen met u naar een oplossing.

Wat kost de Mobiele Adviseur

Aan het bezoek van de Mobiele Adviseur zijn geen extra kosten verbonden. U betaalt wel kosten als u nieuwe producten of diensten afsluit, zoals bijvoorbeeld een nieuw betaalpakket.

Gebruikmaken van deze service

Neem contact met ons op via (058) 244 55 66 of stuur ons een e-mail.

Stuur een mail

Contact

24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.


Particulieren


Bedrijven