Mobiele Bankservice

Bij Rabobank helpen wij u graag via onze verschillende kanalen met uw vragen over dagelijkse bankzaken. Soms lukt het alleen niet om op deze manier uw bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om u goed te helpen en daarmee zo lang mogelijk zelf uw bankzaken te laten regelen, hebben we de Mobiele Bankservice.

De bank bij u thuis

Een Rabobankmedewerker bezoekt u in uw eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van uw bankzaken. Dit gebeurt bij u thuis, tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of geld te storten. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking. Met de Mobiele Bankservice zijn we altijd dichtbij en dragen we tegelijkertijd bij aan een duurzame samenleving, zodat ook u uw dagelijkse bankzaken zelf kunt blijven regelen.

Een afspraak is zo gemaakt

Wilt u gebruik maken van deze mogelijkheid? Neem dan gerust contact met ons op via (058) 244 55 66.

Service & contact

Klantenservice

Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.

Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.

Particulieren

Bedrijven

Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur


Service & contact

Klantenservice

Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.

Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.

Bellen

Particulieren

Bedrijven

Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur