Onze dienstverlening

Onze dienstverlening

Steeds meer klanten regelen hun bankzaken via internet of de Rabo App, eenvoudig en snel, wanneer het hen uitkomt. Daarnaast maken de geldautomaten van alle banken plaats voor de (gele) automaten van Geldmaat. Hierdoor zijn er binnenkort geen automaten meer binnen in onze kantoren aanwezig. Dit alles leidt ertoe dat steeds minder mensen een bankkantoor bezoeken. Daarom hebben wij besloten onze kantoren in Leerdam en Vianen per direct niet meer te heropenen en ons kantoor in Sliedrecht (Bonkelaarplein 25) per 1 november 2021 te sluiten. Uiteraard blijven wij graag met je in contact. De verschillende manieren waarop je ons kunt bereiken, staan hieronder beschreven. Zo blijven we dichtbij & betrokken.

Online of zelf regelen

Wist je dat vrijwel alle dagelijkse bankzaken 24 uur per dag, 7 dagen per week online geregeld kunnen worden? Ook voor gespecialiseerd advies, bijvoorbeeld over de hypotheek, kun je bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek. Zo kun je je bankzaken blijven doen zoals je gewend bent, zonder dat je daar de deur voor uit hoeft. Heb je vragen? Kijk altijd eerst of je de antwoorden op  Rabobank.nl  kunt vinden. Typ je vraag in de zoekbalk in en zie direct waar je de antwoorden kunt vinden. Moet je iets regelen? Iets aanvragen, een pas blokkeren, een rekening openen? Dat kan je allemaal zelf via de Rabo App regelen.

Rabobank.nl

Rabo Online bankieren

Ken je Rabo Online Bankieren al? Dat is onze online omgeving waarin je je bankzaken op een veilige manier kunt regelen. Je vindt Rabo Online Bankieren op onze website rabobank.nl of je kunt de Rabo App downloaden op uw mobiel of tablet. Telefonisch contact. Veel bankzaken kun je ook telefonisch regelen. Kunnen wij je ergens bij helpen? Neem altijd eerst telefonisch contact met ons op, voordat je ons kantoor bezoekt. Bel één van onze adviseurs (088) 722 66 00. Zij helpen je graag.

Rabo App

Openingstijden kantoren en beschikbaarheid automaten

Kijk voor actuele informatie over onze kantoren op onze website. Voor een persoonlijk adviesgesprek via video of een afspraak bij je thuis, in een van onze kantoren of elders, neem je contact met ons op. De locaties en openingstijden van de automaten van Geldmaat bij je in de buurt vind je op www.locatiewijzer.geldmaat.nl. Mobiele Bankservice. Soms lukt het niet om op bovenstaande manieren je bankzaken zelf te regelen. Om je goed te helpen, hebben we de Mobiele Bankservice. Nu kunt u ons bellen, maar zodra het weer kan staan onze mobiele adviseurs klaar voor persoonlijke afspraken. Mocht u fysiek niet in staat zijn om ons kantoor te bezoeken, komen zij op aanvraag bij u langs om te komen tot structurele oplossingen voor uw bankzaken.

onze website

Locatiewijzer

Gorinchem, 20-4-2021

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn