Openingstijden van onze kantoren vanaf 1 februari 2022

17 februari 2021 16:25

Steeds meer klanten regelen hun bankzaken via internet of de Rabo App. Eenvoudig, snel en wanneer het hen uitkomt. Mocht je ondanks deze (online) mogelijkheden toch een bezoek aan ons kantoor willen brengen, dan kan dat uiteraard nog steeds.

Openingstijden van onze kantoren vanaf 1 februari 2022 AB

Vanaf 1 februari gelden er nieuwe openingstijden voor het regelen van je dagelijkse bankzaken:

- Maandag van 13.00 tot 17.00 uur
- Dinsdag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur

Eventueel is een adviesgesprek op ons kantoor ook mogelijk buiten deze openingstijden. Ook als het gaat om je hypotheek, vermogen of zakelijke vragen. Maak hiervoor een afspraak.

Bereikbaarheid

Telefonisch kun je bij ons terecht op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur. Ook regel je zelf veel buiten deze openingstijden via de app of internet. In geval van nood, zijn we 24 uur, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.

Kijk op onze website voor actuele informatie over de locaties en de openingstijden van onze kantoren en Geldmaat automaten.

Geldmaat sinds 1 oktober dé contant geld dienstverlener in Nederland

Met ingang van 1 oktober heeft Geldmaat de laatste geldautomaten van ABN AMRO, ING en Rabobank overgenomen. In onze kantoren staan per deze datum geen geldautomaten meer. Je kunt terecht bij de automaten van Geldmaat voor het opnemen en storten van contant geld. Naast de overgenomen bankautomaten, breidt Geldmaat de komende tijd ook op nieuwe locaties verder uit. Lees verder voor meer informatie.

Mobiele Bankservice, onze service aan huis

Het kan natuurlijk zijn dat je toch persoonlijke ondersteuning nodig hebt en minder mobiel bent om naar ons kantoor te komen. In dat geval komen onze adviseurs van de Mobiele Bankservice graag bij je thuis. Zij ondersteunen je in jouw eigen vertrouwde omgeving met je bankzaken. Ook geven zij tips om financieel misbruik te voorkomen en tegen te gaan.

Wil je hiervan gebruik maken? Informeer dan eens naar jouw mogelijkheden via (088) 722 66 00. Samen met jou kijkt onze medewerker naar een passende oplossing voor jouw situatie. Kijk hier voor meer informatie.

Meer weten of hulp nodig bij jouw (online) bankzaken?

Kijk altijd eerst of je de antwoorden op rabobank.nl kunt vinden. Ook voor gespecialiseerd advies, bijvoorbeeld over de hypotheek, kun je bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek. Zo kun je je bankzaken blijven doen zoals je gewend bent, zonder dat je daar de deur voor uit hoeft. Heb je vragen of hulp nodig bij je (online) bankzaken? Neem dan contact op met één van onze adviseurs via (088) 722 66 00. Zij helpen je graag.