Aanpassing dienstverlening en Mobiele Bankenservice

17 februari 2021 16:25

Steeds meer klanten regelen hun bankzaken via internet of via de Rabo App. Bezoek aan kantoren loopt sterk terug. Door de coronacrisis is deze ontwikkeling verder versneld. Daarom hebben we besloten een aantal kantoren in het leefgebied van 's-Hertogenbosch e.O. uit efficiencyoverwegingen te sluiten.

Aanpassing dienstverlening en Mobiele Bankenservice

Het betreft deze kantoren:
- Gasselstraat 28 in ’s-Hertogenbosch
- Wolput 36 in Vlijmen
- Marktveld 28 in Vught
- Raadhuisstraat 5 in Rosmalen

Het kantoor aan de Gasselstraat in ’s-Hertogenbosch en de kantoren in Vlijmen en Vught zijn op dit moment al gesloten en gaan niet meer open. Het kantoor in Rosmalen sluit per 31 december 2021 haar deuren.

Bereikbaar op kantoor Hugo de Grootlaan 11 (RIVA) in ‘s-Hertogenbosch
Je bent vanaf 1 december van harte welkom op ons kantoor aan de Hugo de Grootlaan 11 voor dagelijkse bankzaken en (op afspraak) voor advies. Openingstijden per 1 december voor dit kantoor:

Maandag: 13.00 - 17.00 uur Dinsdag t/m vrijdag: 10.00 - 17.00 uur

Mobiele Bankservice, onze service aan huis
Heb je persoonlijke ondersteuning nodig omdat je minder mobiel bent om naar ons kantoor te komen? Dan komt onze adviseur van de Mobiele Bankservice graag bij je thuis voor ondersteuning met jouw bankzaken in jouw eigen vertrouwde omgeving. Ook geeft de adviseur tips om financieel misbruik te voorkomen en tegen te gaan. In coronatijd wordt dit in aangepaste vorm aangeboden. Interesse? Neem contact met ons op via (088) 722 66 00 of vraag het aan een van onze medewerkers.