Wijziging dienstverlening in Valkenburg en Eijsden

20 juli 2021 16:21

Steeds meer klanten regelen hun bankzaken via internet of de Rabo App. Eenvoudig, snel en wanneer het hen uitkomt.

Wijziging dienstverlening in Valkenburg en Eijsden

De coronacrisis heeft dit type dienstverlening versterkt, zowel in gewenning als ook bewustwording van deze mogelijkheden. Daarnaast is het aantal bezoekers aan het kantoor de afgelopen jaren drastisch afgenomen. Als gevolg hiervan staat een deel van onze vestigingen leeg, of is te groot. Tegelijkertijd willen we onze kantoren verduurzamen. Daarom maken we continu de afweging of het rendabel is om dat te doen met het huidige kantoor of met een specifiek passende oplossing. Door al deze ontwikkelingen hebben wij het besluit genomen onze kantoren in Valkenburg (Theodoor Dorrenplein 5) en in Eijsden (Breusterhof 8), die reeds gesloten zijn vanwege Corona sinds maart 2020, niet meer te heropenen. De geldautomaat in Eijsden blijft, in tegenstelling tot eerdere berichten, actief. Geldmaat heeft het beheer van de bestaande automaat overgenomen en zal deze op termijn vervangen door de bekende Geldmaat-automaat.

Op deze pagina leest u hoe wij u van dienst kunnen zijn.

Geldautomaten van Geldmaat

Er wordt steeds minder met contant geld betaald. Daarom neemt ook het gebruik van de geldautomaten af. Om contant geld betaalbaar en beschikbaar te houden werken ABN AMRO, ING en Rabobank samen met Geldmaat aan een efficiënter, bankonafhankelijk netwerk van geldautomaten. De automaten van banken verdwijnen langzaam uit het straatbeeld en maken plaats voor de gele automaten van Geldmaat.

De Locatiewijzer van Geldmaat

Kijk op de locatiewijzer van Geldmaat voor een overzicht van alle geldautomaten van Geldmaat en de betreffende openingstijden in uw omgeving. Hier vindt u ook de beschikbaarheid van sealbag- en muntrolautomaten. Er volgen nog nieuwe locaties voor geld, stort- en sealbagautomaten. Check daarom altijd de locatiewijzer.

Online bankzaken regelen via Rabo Internetbankieren en de Rabo App

Met Rabo Internetbankieren en de Rabo App kunt u nagenoeg al uw bankzaken op een veilige manier online zelf regelen. U vindt Rabo Internetbankieren op onze website, of u kunt de Rabo App downloaden op uw telefoon of tablet. In deze online omgeving kunt u waar en wanneer u wilt inzicht krijgen in uw bankzaken, chatten met onze medewerkers, (spaar)rekeningen openen, uw betaalpas (de)blokkeren, veilig en eenvoudig geld overboeken én meer.

Telefonisch contact met Rabo Klantenservice

Ook kunt u nagenoeg al uw bankzaken telefonisch regelen. Neem hiervoor contact op met de Rabo Klantenservice via (088) 722 66 00. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur.

Mobiele Bankservice en Rabo Geld Express

Bent u minder mobiel door ziekte, ongeval, senioriteit of door een beperking, dan is er voor u de Mobiele Bankservice. Een medewerker Dagelijkse Bankzaken kan u bezoeken met een duurzaam vervoersmiddel in uw eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld voor het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van je bankzaken. Dit gebeurt bij u thuis tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten. U kunt wel via Rabo Geld Express thuis geld laten bezorgen. Wilt u hier meer over weten of een afspraak maken voor een adviseur aan huis, neem dan gerust contact met ons op via (088) 722 66 00.

Videobellen en persoonlijk adviesgesprek – hypotheek en vermogen

Voor een oriëntatie- of adviesgesprek is een bezoek aan de bank niet altijd nodig. U regelt het net zo gemakkelijk vanuit huis. Videobellen is de oplossing als u persoonlijk contact met snelheid en gemak wilt combineren. U voert het gesprek via uw eigen computer of tablet, vanaf elke plek waar u online bent.

Waardetransport

Bent u ondernemen en regelmatig met contant geld onderweg van of naar een automaat? Kies dan voor het gemak en de veiligheid van een waardetransporteur. U kiest zelf een (erkend) waardetransportbedrijf, waar u als ondernemer munten en biljetten kunt bestellen en afstorten. Denk aan incidentele grote bedragen, wisselgeld voor in de kassa of het afstorten van uw omzet.

Bekijk hier de mogelijkheden

Uiteraard ook welkom op kantoor

Wilt u toch liever langskomen op één van onze kantoren? Bijvoorbeeld voor een persoonlijk adviesgesprek over uw hypotheek of vermogen. Via de Rabo Klantenservice ((088) 722 66 00) kunt u een afspraak hiervoor inplannen. Kijk hier voor meer informatie en de openingstijden.

Actief betrokken bij de regio

Als Rabobank Zuid-Limburg West blijven we ook op andere manieren actief en betrokken in deze regio. Bijvoorbeeld via actieve participatie van Rabobank medewerkers in diverse marktteams, ons Coöperatiefonds en Rabo ClubSupport waarmee we meer dan 788 verenigingen en stichtingen in deze regio financieel een duwtje in de rug geven.

We begrijpen dat deze verandering gevolgen kan hebben voor uw situatie. Mocht u vragen hebben, neem gerust contact met ons op.