Wijzigingen in de dienstverlening van Rabobank West-Brabant Noord

2 augustus 2021 10:44

Graag willen we u informeren over wijzigingen in onze dienstverlening. We hebben de wensen van onze klanten in de afgelopen tijd zien veranderen. Steeds vaker worden bankzaken eenvoudig online geregeld, zoals met de Rabo Bankieren App of Rabo Internet Bankieren. Deze ontwikkeling is versneld door de coronacrisis en dit alles leidt ertoe dat steeds minder klanten een bankkantoor bezoeken. Daarom hebben wij besloten een aantal aanpassingen in onze dienstverlening door te voeren.

Wijzigingen in de dienstverlening van Rabobank West-Brabant Noord

Kantoor Etten-Leur heropent per 1 oktober 2021

Sinds eind vorig jaar is dit kantoor gesloten wegens de toen geldende coronamaatregelen. Op dit moment vindt er een verbouwing plaats om het kantoor geschikt te maken voor een nieuwe huurder die eveneens haar intrek in het pand zal nemen. Vanaf 1 oktober bent u hier weer van harte welkom, ook zonder afspraak, voor uw dagelijkse bankzaken. U vindt ons kantoor aan de Bredaseweg 170 in Etten-Leur.

Kantoor Zevenbergen wordt vervangen door een Rabo Contactpunt per 1 oktober 2021

Op dit moment voeren we afrondende besprekingen om een Rabo Contactpunt in Zevenbergen te openen op 1 oktober a.s. Bij een Rabo Contactpunt kunt u op afspraak terecht voor uw dagelijkse bankzaken en financieel advies (bijvoorbeeld voor een hypotheekgesprek). Zodra de besprekingen over de locatie zijn afgerond, zullen wij u hier nader over informeren.

Door deze wijziging sluit het kantoor aan de Noordhaven 158 in Zevenbergen definitief. Dit kantoor is op dit moment vanwege coronamaatregelen al gesloten.

Kantoor Oudenbosch sluit per 1 oktober 2021

Dit kantoor is gevestigd aan de Kade 26 in Oudenbosch. Mede door de invoering van Geldmaat zullen alle automaten in de komende maanden uit dit kantoor verwijderd worden. Uit ervaring weten we dat hierdoor het bankbezoek fors zal teruglopen. Alles afwegende hebben wij daarom besloten dit kantoor te sluiten per 1 oktober a.s.

Onze Mobiele Bankservice

Wilt u toch persoonlijk contact en lukt het u niet om naar een vestiging te komen? Daarvoor is onze Mobiele Bankservice. Medewerkers van onze bank komen bij u langs voor advies op maat, bijvoorbeeld bij het aanvragen van een hypotheek, of hulp bij internetbankieren.

We blijven dichtbij

We blijven er ook in de nieuwe situatie voor zorgen dat u gemakkelijk en snel uw bankzaken kunt regelen waar en wanneer het u uitkomt en op de manier die het beste bij u past. U kunt ons bereiken via telefoon, chat, internet en gebruik maken van de nog verder uitgebreide mogelijkheden in de Rabo Bankieren App. En ontdek ook zeker het gemak van de videogesprekken met onze adviseurs.

Geldmaat

De geldautomaten van de Rabobank en die van andere banken maken plaats voor de gele automaten van Geldmaat. De automaten van Geldmaat worden gelijkmatiger over Nederland verspreid, zodat iedereen gemakkelijk gebruik kan maken van opname- en stortmogelijkheden.

Alle locaties en openingstijden van automaten van Geldmaat vindt u op locatiewijzer.geldmaat.nl.

Onze bankkantoren bezoeken

Indien u toch persoonlijk op een kantoor uw bankzaken wilt regelen, dan bent u uiteraard van harte welkom. Kijk voor meer informatie over de beschikbare filialen in uw directe omgeving en de openingstijden en afspraakmogelijkheden op onze website. Houdt u wel rekening met eventueel geldende coronamaatregelen.

Heeft u een vraag voor ons?

Dan zijn we er voor u. Op doordeweekse dagen helpen we u graag van 08.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.

Particuliere klanten kunnen ons bereiken via:

chattelefoon 088 – 722 66 00e-mail particulieren.wbn@rabobank.nl

Zakelijke klanten nemen contact met ons op via:

chattelefoon 088 – 722 66 66e-mail bedrijven.kring.zwn@rabobank.nl