Wijzigingen in de dienstverlening van Rabobank Amerstreek per 4 oktober

5 augustus 2021 10:30

We hebben de wensen van onze klanten in de afgelopen tijd zien veranderen. Steeds vaker worden bankzaken eenvoudig online geregeld, zoals met de Rabo App of Rabo Internetbankieren. Deze ontwikkeling is versneld door de coronacrisis. Daarnaast maken de geldautomaten van de Rabobank, ING en ABN AMRO plaats voor de (gele) automaten van Geldmaat. Hierdoor zijn er binnenkort geen automaten meer binnen in onze kantoren aanwezig. Steeds minder klanten bezoeken dan ook een bankkantoor. Dit heeft als gevolg dat we het aantal kantoren gaan afminderen.

Wijzigingen in de dienstverlening van Rabobank Amerstreek per 4 oktober

Verhuizing kantoor per 4 oktober 2021

Onze dienstverlening verhuist per 4 oktober van het kantoor Arendsplein 60 naar het kantoor aan de Distributieweg 15 in Oosterhout. Sinds eind vorig jaar is dit kantoor, welke nu wordt heropend, gesloten wegens de toen geldende coronamaatregelen. Vanaf maandag 4 oktober bent u weer van harte welkom, ook zonder afspraak, voor uw dagelijkse bankzaken op ons kantoor aan de Distributieweg. Het kantoor aan het Arendsplein wordt definitief gesloten per deze datum.

De locaties van de automaten van Geldmaat bij u in de buurt vindt u op de locatiewijzer van Geldmaat.

We blijven dichtbij

We blijven er ook in de nieuwe situatie voor zorgen dat u gemakkelijk en snel uw bankzaken kunt regelen waar en wanneer het u uitkomt en op de manier die het beste bij u past. U kunt ons bereiken via telefoon, chat, internet en gebruik maken van de nog verder uitgebreide mogelijkheden in de Rabo App.

Heeft u vragen of hulp nodig bij (online) bankzaken? Neem contact op met één van onze adviseurs via chat, telefoon 088 722 66 00 of email particulieren.amerstreek@rabobank.nl. Zij helpen u graag. Zakelijke klanten kunnen contact met ons opnemen via chat, telefoon 088 722 66 66 of e-mail bedrijven.kring.ZWN@rabobank.nl.

Mobiele Bankservice

Wilt u persoonlijk contact maar bent u niet in staat om naar een vestiging te komen? Daarvoor is onze Mobiele Bankservice. Medewerkers van onze bank komen bij u langs voor bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over online bankieren.