Wijzigingen in de dienstverlening Rabobank De Zuidelijke Baronie

22 september 2021 15:37

We hebben de wensen van onze klanten in de afgelopen tijd zien veranderen. Steeds vaker worden bankzaken eenvoudig online geregeld, met de Rabo Bankieren App of Rabo Internetbankieren. Daarnaast maken de geldautomaten van Rabobank plaats voor de gele automaten van Geldmaat. Dit alles leidt ertoe dat er steeds minder klanten een bankkantoor bezoeken. Daarom hebben wij besloten een aantal aanpassingen in onze dienstverlening door te voeren.

Wijzigingen in de dienstverlening Rabobank De Zuidelijke Baronie

Kantoor Baarle-Nassau

Sinds eind vorig jaar is dit kantoor gesloten wegens de toen geldende coronamaatregelen. Deze zomer is het kantoor weer geopend op werkdagen van 13.00 – 17.00 uur. Je bent hier weer van harte welkom, ook zonder afspraak, voor je dagelijkse bankzaken. Je vindt ons kantoor aan de Singel 4 in Baarle-Nassau. Per 1 oktober worden de geldautomaten van Rabobank in dit pand buiten werking gesteld. Meer informatie hierover in de alinea Geldmaat.

Op dit moment voeren we gesprekken om eind dit jaar een Rabo Contactpunt te openen in Baarle-Nassau. Het kantoor aan de Singel krijgt een andere bestemming dat beter past bij de dorpskern. Bij het nieuwe Rabo Contactpunt in Baarle-Nassau kan je straks op afspraak terecht voor je dagelijkse bankzaken en financieel advies (bijvoorbeeld een hypotheekgesprek). Wij informeren je later nog over de locatie en datum waarop we overgaan naar het Rabo Contactpunt.

Inloopmomenten vervallen & Mobiele Bankservice

De inloopmomenten bij De Schakel in Gilze en De Lanteern in Sint Willebrord komen te vervallen. Wil je toch persoonlijk contact en lukt het je niet om naar een vestiging te komen? Daarvoor is onze Mobiele Bankservice. Medewerkers van onze bank komen kosteloos bij je langs voor bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over online bankieren.

Geldmaat

De (geld)automaten van Rabobank en die van andere banken maken per 1 oktober plaats voor de gele automaten van Geldmaat. De automaten van Geldmaat worden gelijkmatiger over Nederland verspreid, zodat iedereen gemakkelijk gebruik kan maken van opname- en stortmogelijkheden. Alle locaties en openingstijden van automaten van Geldmaat vind je op locatiewijzer.geldmaat.nl.

Onze bankkantoren bezoeken

We blijven er ook in de nieuwe situatie voor zorgen dat je gemakkelijk en snel je bankzaken kan regelen waar en wanneer het je uitkomt en op de manier die het beste bij je past. Je kunt ons bereiken via telefoon, chat, internet en gebruik maken van de nog verder uitgebreide mogelijkheden in de Rabo Bankieren App. En ontdek ook zeker het gemak van de videogesprekken met onze adviseurs. Indien je toch persoonlijk op een kantoor je bankzaken wilt regelen, dan ben je uiteraard van harte welkom. Kijk voor meer informatie over de beschikbare kantoren in je directe omgeving en de openingstijden en afspraakmogelijkheden op rabobank.nl/vind-je-bank.

Heb je een vraag voor ons?

Dan zijn we er voor je! Op doordeweekse dagen helpen we je graag telefonisch van 08.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.


Particuliere klanten kunnen ons bereiken via telefoon 088 – 722 66 00 en e-mail particulieren.dzb@rabobank.nl
Zakelijke klanten nemen contact met ons op via telefoon 088 – 722 66 66 en e-mail bedrijven.kring.ZWN@rabobank.nl