Kantoor Druten sluit, maar we blijven dichtbij via ons nieuwe servicepunt

10 augustus 2023 10:56

Steeds meer klanten regelen hun bankzaken via internet of via de Rabo App, wanneer het hen uitkomt. Hierdoor is het bezoek aan al onze kantoren, zoals ook aan de Van Heemstraweg 58 in Druten, sterk teruggelopen. Daarom hebben we besloten deze vestiging te sluiten per 4 september aanstaande. We blijven in Druten, alleen in een andere vorm dan u gewend bent. Vanaf 7 september kunt u voor uw vragen over uw (dagelijkse) bankzaken terecht bij ons servicepunt in de bibliotheek in de Bogerd aan de Van Heemstraweg 53.

Servicepunt Rabobank in de Bogerd

U bent vanaf donderdag 7 september van harte welkom op ons nieuwe servicepunt in de bibliotheek in de Bogerd. U kunt hier op dinsdag en donderdag van 10.00 tot 17.00 uur en op vrijdag van 10.00 tot 13.00 uur zonder afspraak binnenlopen voor uw vragen over uw dagelijkse bankzaken.

Daarnaast vertellen we u graag welke alternatieven er nog meer zijn.

De mogelijkheden voor u op een rij:

Online en telefonisch
U kunt 24/7 uw bankzaken regelen via rabobank.nl, de Rabo App, of telefonisch op het moment dat het u het beste uitkomt.

Voor gespecialiseerd advies, bijvoorbeeld over uw hypotheek, kunt u bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek. Zie: www.rabobank.nl/hypotheek. Zo kunt u uw bankzaken blijven regelen, zonder dat u daarvoor de deur uit hoeft.

Heeft u behoefte aan een fysieke afspraak? Dan kunt u hiervoor een afspraak laten inplannen via (088) 722 66 00.

Hulp bij (online) bankieren

Soms lukt het niet om op bovenstaande manieren uw bankzaken zelf te regelen. Dat begrijpen wij heel goed. Als u wat meer op leeftijd bent of een (tijdelijke) beperking heeft, dan bieden we speciale ondersteuning. Meer informatie, advies en hulpmiddelen om u te helpen bij het zelfstandig of samen bankieren vindt u op onze website: www.rabobank.nl/toegankelijkheid/samen-bankieren.

Mobiele Bankservice
U vindt op de bovenstaande website ook informatie over onze Mobiele Bankservice. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking en hierdoor niet naar het servicepunt of een bankkantoor kunnen komen. Onze lokale adviseurs komen dan bij u thuis en helpen u met uw vragen over uw bankzaken. Kijk voor meer informatie op www.rabobank.nl/mobiele-bankservice. Interesse? Maak een afspraak via (088) 722 66 00.

Workshop Online Bankieren
Wilt u meer handigheid krijgen in het online regelen van uw bankzaken? Daar kunnen wij u bij helpen. U kunt zich aanmelden voor onze workshop Online Bankieren via www.rabobank.nl/workshop-online-bankieren. Komt u er niet uit met aanmelden? Kom dan even langs bij een van onze medewerkers op het servicepunt of bel met (088) 722 66 00.

Contant geld storten of opnemen
Wilt u weten waar u geld kunt storten en opnemen? Kijk voor actuele locaties en openingstijden op de website van Geldmaat: www.locatiewijzer.geldmaat.nl.