Wijziging dienstverlening en kantoren

17 februari 2021 12:50

Steeds meer klanten regelen hun bankzaken online of via de Rabo App wanneer het hen uitkomt. Daarnaast hebben de geldautomaten plaatsgemaakt voor de automaten van Geldmaat en zijn verdwenen uit onze kantoren. Deze ontwikkelingen leiden ertoe dat steeds minder mensen een bankkantoor bezoeken. Daarom hebben we besloten het kantoor in Schagen per 1 januari 2022 te sluiten.

Honcus diam nec consequat laoreet

Rabobank 24/7 bereikbaar

Vrijwel alle dagelijkse bankzaken kunnen 24 uur per dag, 7 dagen per week online geregeld worden via Rabo Online Bankieren of de Rabo App. Lukt dit niet? Dan kun je ons bellen of chatten. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag via (088) 722 66 00.

Kom je liever bij ons langs?

Als een bezoek aan de lokale bank toch de voorkeur heeft, dan kan dat. Je bent van harte welkom voor je dagelijkse bankzaken en advies op afspraak op ons kantoor aan de Verkeerstorenweg 3 in Den Helder of aan de Robonsbosweg 5 in Alkmaar. Daarnaast vullen wij de klantbediening aan met flexibele vormen van klantbediening. Zo is een afspraak bij je thuis mogelijk. En kun je vanaf 1 januari op afspraak terecht bij Pand Raak in Schagen voor een gesprek met een adviseur van de bank. Dat kan zijn over zakelijke dienstverlening of de particuliere dienstverlening. Maak hiervoor een afspraak via (088) 722 66 00. Zo kunnen wij een persoonlijk adviesgesprek plannen via video, bij je thuis of op een andere locatie indien dat beter past.

Hulp aan huis bij bankzaken

We helpen je via verschillende kanalen met vragen over je bankzaken. Soms lukt het niet om je bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Dan hebben we de Mobiele Bankservice. Onze adviseurs bieden je met deze service praktische hulp als je (tijdelijk) minder mobiel bent en bezoeken je in je eigen vertrouwde omgeving. Klik hier voor meer informatie of neem contact met ons op via (088) 722 66 00.