De Mobiele Bankservice

Rabobank helpt je graag via onze verschillende kanalen met je vragen over dagelijkse bankzaken. Soms lukt het alleen niet om op deze manier je bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om je goed te helpen en daarmee je zelfredzaamheid te vergroten hebben we de Mobiele Bankservice.

Een mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt je in je eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van je bankzaken. Dit gebeurt bij je thuis tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking. Bekijk de animatie voor een korte uitleg over de Mobiele Bankservice.

Met de Mobiele Bankservice zijn we altijd dichtbij en dragen we tegelijkertijd bij aan de samenleving, zodat ook jij je dagelijkse bankzaken zelf kunt blijven regelen.

Mobiele Bankservice per 1 september beschikbaar

In verband met COVID-19 bieden wij de Mobiele Bankservice tijdelijk niet aan. Als de corona maatregelen het op dat moment toelaten, dan wordt de service vanaf 1 september 2021 aangeboden. Kunnen wij je van dienst zijn? Neem dan gerust contact met ons op via 088 722 66 00.

Lees meer over de hulp die wij bieden om zelfstandig te blijven bankieren

Service & contact

Klantenservice

Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.

Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.

Particulieren

Bedrijven

Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur


Service & contact

Klantenservice

Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.

Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.

Bellen

Particulieren

Bedrijven

Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur