Aanpassen dienstverlening

Rabobank Oss Bernheze

In navolging op de wijzigingen die in het voorjaar doorgevoerd zijn, passen we de dienstverlening verder aan op de behoefte van onze klanten. Behoeften die, door digitalisering, verschuiven van fysiek contact op een bankkantoor naar online bankieren. Met uiteraard nog steeds als uitgangspunt dat we dáár willen zijn waar de klant wenst, op de tijd die voor hem of haar gunstig is.

Wat verandert er precies?

Per 1 december a.s. sluiten we onze locatie in Heeswijk Dinther. Deze is op dit moment al gesloten in verband met de Corona crisis, maar zal na deze crisis dus niet meer open gaan.
Het sluiten van het kantoor betekent niet dat we minder ‘dichtbij’ worden, integendeel. Dichtbij zijn gaat verder dan gebouwen van steen. 24/7 via internet, via videobellen, Face-to-face op één van onze kantoren of bij u thuis. Het sluiten van kantoren betekent dus niet dat we minder ‘dichtbij’ worden, integendeel.

Onze service aan huis

Het kan natuurlijk zijn dat u toch persoonlijke ondersteuning nodig hebt en minder mobiel bent om naar één van onze andere kantoren te komen. In dat geval kunnen onze mobiele adviseurs bij u thuis komen. Zij kunnen u op die manier ondersteunen met uw bankzaken. Ook geven zij tips om financieel misbruik te voorkomen en tegen te gaan. En met de Rabo Geld Express kunnen we zorgen dat er contant geld thuis afgeleverd wordt. Als u hiervan gebruik wilt maken kunt u bellen naar (0412) 45 77 77.

Geld- en stortautomaten

Aan de geldautomaat in Heeswijk Dinther wijzigt niets. In de loop van 2020 gaat het beheer van deze automaten, net als in de rest van Nederland, over naar Geldmaat. Informatie hierover is te vinden op Geldmaat.nl. Geld storten in Heeswijk Dinther kan voor wat betreft papiergeld bij de automaat van Geldmaat bij Paperpoint. Muntgeld kan gestort worden op ons kantoor in Heesch aan de Schoonstraat 1.

Oss Bernheze, 24-9-2020

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn