Aanpassen dienstverlening

Rabobank Oss Bernheze

Het gebruik van mobiel en internet heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen – ook voor het regelen van bankzaken. Als gevolg daarvan worden bankkantoren minder bezocht. Dat geldt ook voor onze kantoren. Daarom hebben we besloten onze dienstverlening hierop aan te passen.

Wat verandert er precies?

Per 1 juli a.s. zullen onze locaties in Nistelrode en Nuland gesloten worden. Zij zijn op dit moment al gesloten in verband met de Corona crisis, maar zullen na deze crisis dus niet meer opengaan. De Woonwinkel in Geffen gaat per 1 juli a.s. verhuizen naar Berghem. In Berghem is ons kantoor dan niet meer toegankelijk voor service vragen over dagelijkse bankzaken maar kan men, op afspraak, terecht voor hypotheekadvies.

Bereikbaarheid anno 2020 gaat verder dan fysieke kantoren. Dichtbij is voor iedereen anders. U bepaalt de interactie waar en wanneer het u uitkomt. 24/7 via internet, via videobellen, Face-to-face op één van onze kantoren of bij u thuis. Het sluiten van kantoren betekent dus niet dat we minder ‘dichtbij’ worden, integendeel.

Onze service aan huis

Het kan natuurlijk zijn dat u toch persoonlijke ondersteuning nodig hebt en minder mobiel bent om naar één van onze kantoren te komen. In dat geval kunnen onze mobiele adviseurs bij u thuis komen. Zij kunnen u op die manier ondersteunen met uw bankzaken. Ook geven zij tips om financieel misbruik te voorkomen en tegen te gaan. En met de Rabo Geld Express kunnen we zorgen dat er contant geld thuis afgeleverd wordt. Als u hiervan gebruik wilt maken kunt u bellen naar (0412) 45 77 77.

Oss Bernheze, 20-5-2020

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn